steen_jadd Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 (endret) Finalen mellom Trust47 og Steen Jådd er nå ferdigspilt. Begge spilte med Manchester United Steen_Jadd 1 - 2 Trust47 De helt store sjansene uteble i mesteparten av kampen, og det var tydelig at det var to jevngode lag som spilte mot hverandre. Steen klarte likevel å ta ledelsen etter kvarteret spilt. Uheldigvis for Steen svarte Trust med å score på sin første sjanse etter målet. 1. omgang fortsatte i samme spor hvor det for det meste ble en stillingskrig. I begynnelsen av 2. omgang var det Steen som førte og som skapte de fleste av sjansene. Allikevel skulle det bli Trust som scoret på sin første sjanse i denne omgangen. Steen klarte aldri helt å sette inn noen sluttspurt og det ebbet ut med en 2-1 seier til Trust. Gratulerer som cupvinner Trust47! Endret 4. mars 2009 av steen_jadd
Bonzoor Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 (endret) Starter en ny en snart? EDIT: Grattis Trust Endret 4. mars 2009 av kapers12
tc47 Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Thank you folks. Jeg kan godt sette i gang en ny ja. Denne gangen med 16 spillere.
tc47 Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Takker Luna. Her er den nye; do what it says for å være med! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1082452
Kriss^ Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Gratulerer! Jeg og Raste spiller bronsefinale for gøy klokken 17:00... btw, melder meg på neste runde!
Kriss^ Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Nå har jeg ventet i 10min. Greit at du heller vil se Home and away, men si ifra først da -.-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå