Gå til innhold

PlayStation 3 FIFA Super - Cup

Jørgen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Da "hermer" vi etter de "kule" kjeksboks gutta, og starter Super - Cup selv for vise hvilken PS3 FIFA - Spiller som er best.

Tc47 er vinneren!

Regler:

* 8 lag, begynner med 1/4 finale

* To kamper spilles, en hjemme, en borte.

* Bortemålsregelen er gjeldende.

* Uavgjort er uavgjort.

* Hvis det skulle være likt etter to kamper i resultat, og bortemål spilles en tredje kamp der bortemålsregelen ikke er gjeldende for å avgjøre.

* Finale er finale, altså en match.

* Suspensjoner er gjeldende.

*5 min kamper

*Et lag gjennom hele turneringen.

Påmeldte:

1. Jgiggs (Wisbatov)

2. Quayle7 (Raste)

3. Trust47 (Tc47)

4. Z1ndr3 (Sindre :))

5. Kriss_94 (Kriss_1994)

6. Steen_jadd (Steen_Jadd)

7.Sigssoft (Mr. SS)

8.theGunner_76 (TheGunner76)

Kampoppsett 1/4 finaler:!

Steen_Jadd - Jgiggs

Sigssoft - Trust47

Z1ndr3 - Kriss_94

theGunner_76 - Quayle7

Semi - finaler:

Steen_Jadd - Kriss_94

Trust47 - Quayle8

Finale:

Trust47 - Steen_Jadd

Endret av Wisbatov
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er med ;) PSN: z1ndr3

Er det akkurat de samme reglene som for sexboxgutta?

Hvordan blir det med valg av lag? Kan vi ha det sånn at man bare er ett lag gjennom hele turneringen?

5 min kamper eller mer? Og det er jo ingen funksjon for suspesjon, så kunne vi prøvd å ta med det selv? Bare å notere ned match fact etter kampen...

Endret av Sindre :)
Skrevet

Tror faktisk ikke vi klarer å samle 16 folk her, er jo bare 5+ som spiller fifa på ps3 her. 8 stk. hadde vel vært mer realistisk, og begynne rett på 1/4 finaler.

Skrevet (endret)

Vi får se hvor mange det er som melder seg på. Det er jo minst to clubs her på PS3, så jeg har linket til denne cupen i de to trådene for å se om noen er interesserte. Blir vi så få kan vi like godt lage en liga der vi spiller 2 kamper mot hvert lag.

Endret av Sindre :)
Skrevet

1 rødt så må man stå over 1 kamp?

Hvor mange gule for å stå over 1 kamp, 3?

En måte for å sikre at ingen jukser med resultatene er at man spiller rangerte kamper, siden da kan man gå inn på ea's side for fifa på nettet og finneresultatene sine.

Skrevet

Da er alt klart, og jeg tror jeg skal spille med Bayern for å være litt annerledes. Lykke til alle sammen.

Jeg setter en foreløpig frist på at kampene burde være ferdigspilt til Onsdag.

Skrevet (endret)
blir lett med eg.

psn: theGunner_76 og ja, spelar med Arsenal

Skal vi spille idag? :)

sorry raste, men må på jobb idag.. kjem ikkje heimatt før på ettermiddagen i morga. men DÅ! :)

Endret av theGunner76
Skrevet
Jeg er med! :)

PSN: Kriss_94

Spiller med Manchester United tror jeg... Og nei, jeg putter ikke Ronaldo som spiss og bare løper.

Ta kampene våre i kveld?

Husk å få med dere hvem som får kort og hvor mange da folka ;)

Skrevet

Når ønsker du å spille første kamp Wisbatov? Jeg skal jobbe i kveld og er ikke hjemme før nærmere 2100. Ellers kan jeg spille på lørdag formidag frem til rundt 1400 før jeg reiser bort. Er ikke tilbake og klar til kamp før søndag kveld rundt 1800. Noen ønsker?

Skrevet

Kan ikke Steen_jaad og thegunner76 spille mot hverandre og jeg og wisbatov nå ikveld? Kan ikke imorgen tror jeg. Har lyst til å bli ferdig med den første kampen:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...