Gå til innhold

Paintball utstyr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan ikke svare på det der, men hvordan gikk det med spillingen i påsken ??

 

Gikk bra det vettu .. :) var sinnsykt morro det vettu :)

 

Men ganske vondt til tider ja, har litt brune merker rundt omkring på kroppen ja.

 

Ble litt sugen på å handle den Tipperman A-5 jeg. Ser bra ut, og virker bra i følge det de sier.

 

Er masse bra og billig markører. Er det noen merker dere har hatt dårlige erfaringer med ? Let me know ..

Lenke til kommentar

Jeg har selv en Tippmann 98 Custom den funker greit, men hvis du skal spille mye ville jeg nok satset på noe litt bedre. A-5 skal jo være bra den.

Elektronisk trigger samt luft er et must hvis du tenker å spille seriøst.

 

Hvor mye penger tenker du å legge i?

Et tips er å ta en kikk på ebay.com der kan du finne mye pent under paintball.

Lenke til kommentar
kan hvilken som helst gønner(les: tippman prolite) konverteres til å kunne kjøre luft? eller er en siphon-løsning noe å titte på?

Vet ikke om din kan det, men min Tippmann 98 Custom kan i hvert fall det. Uansett synes jeg ikke det er verdt det, da det koster en del.

 

Hvis man kan satse litt på paintball bør man heller legge litt penger i en bra markør fra starten av. Kjøper man markører av den "billige" sorten bør man uansett kjøpe nytt løp. Standard løpene er som regel ganske dårlige.

 

Skal du kjøpe A-5'n ville jeg ha lest litt på forumet på www.tippmann.com der finner du masse tips.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...