Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Alene hjemmekveld med jenta!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste tipset jeg kan komme med er: TA SJANGSEN!

 

Eneste sikre med en sånn kveld er at det kommer ikke til å skje noe med mindre du tar sjangsen. Kroppskontakt fra første øyeblikk (klemmer, "tilfeldige" berøringer osv) og i løpet av kvelden, når du får sjangsen, gå for kysset. :)

Helst så tidlig som mulig. Dere har kyssa før, og hun vil fortsatt komme på middag med bare dere to, så hun er i hvert fall intressert.

 

Dess tidligere du kysser henne, dess mere tid får dere til kos før hun må hjem igjen. :)

 

Lykke til, og hold oss oppdatert på hvordan det gikk i morgen! :D

Lenke til kommentar
Takk! Må tilføye at jeg bare er 15 år og hun er 16. Og vi skal ikke spise middag eller noe sånt men se på film. Da pleier vi å sitte tett sammen og holde rundt hverandre. Skal nok gå for kysset. Noen tips til hvordan jeg skal få til en kiss-close?

Under filmen.. Du snur deg og ser på henne, hun ser tilbake, gå for kysset, og vips er filmen uintressant. ;)

 

Det enkle er ofte det beste :)

Lenke til kommentar
Gjest Gjestenig
Takk! Må tilføye at jeg bare er 15 år og hun er 16. Og vi skal ikke spise middag eller noe sånt men se på film. Da pleier vi å sitte tett sammen og holde rundt hverandre. Skal nok gå for kysset. Noen tips til hvordan jeg skal få til en kiss-close?

Under filmen.. Du snur deg og ser på henne, hun ser tilbake, gå for kysset, og vips er filmen uintressant. ;)

 

Det enkle er ofte det beste :)

 

Enig, detre bruker å funke som fy. Få øyekontakt, det er viktig. Med øyekontakt vil begge forstå hva som vil skje ;p

 

Men da har du ødelagt filmen. Velg derfor en film du har sett før, for det blir ikke mye titting på tv'en dersom du har gjort det riktig :new_woot:

Lenke til kommentar

Tok med seg venninna faktisk :o

 

Er hun en veldig usikker person? For det kan enten tyde på at hun er så usikker og ikke turte å komme alene, eller at hun ikke er helt på samme plan som deg og ikke ville komme alene.

 

Hvordan var responsen på kysset? Kysset hun tilbake, eller var det mer som at du ga et kyss til henne?

Lenke til kommentar
Tok med seg venninna faktisk :o

 

Er hun en veldig usikker person? For det kan enten tyde på at hun er så usikker og ikke turte å komme alene, eller at hun ikke er helt på samme plan som deg og ikke ville komme alene.

 

Hvordan var responsen på kysset? Kysset hun tilbake, eller var det mer som at du ga et kyss til henne?

Nei, det var meningen hun skulle komme alene. Men så skulle hun sove hos hun venninna. Kysset var bra.Tidligere har jeg gitt kysset, uten at hun liksom reagerte eller noe. Denne gangen var hun med på det, og det føltes bedre ut. Men var hjemme hos henne ikveld, med en anna kompis. Men hun var ikke interessert. Kanskje fordi hun var hjemme hos seg selv og alle i familien hennes var der? Men hun har sagt at hun er keen på et forhold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...