Gå til innhold

– Ja, PSP2 er på vei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PSP er en suksess om ikke du har fått det med deg.

 

Håper de får med touchscreen og en nub til. :)

 

Oppskrift til (enda større) suksess:

1. Legg til full kompatiblitet for PS2 titler i tillegg til PS1 som den allerede tar.

2. Legg ut alle UMD titler og alle førsteparts PS1 og PS2 spill for nedlasting i PSstore

 

folk som kjøper seg en psp tenker kun på grafikk. de som kjøper ds tenker gameplay og det er gameplay som teller. derfor er ikke det noe suksess

Lenke til kommentar

Hørt på trolling og vissvass. :D Såvidt eg gidder å besvare.

 

PSP er en suksess selv om den ikke selger best av håndholdte maskiner. Den er Sonys første satsning på det håndholdte markedet, og PSP har solgt langt over forventningene.

 

PSP er konsollen som har gitt deg muligheten for å ta med deg samme spill/filmopplevelsen som du hadde på forrige generasjons konsoller i lomma.

 

Og når det gjelder manglende gameplay, er du er langt på viddene. Tror du skal prøve en i butikken dersom det ikke byr deg fullstendig imot.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
PSP blir ingen suksess før de får lisensiert et pokemon-spill.

 

Ingen suksess for småunger, nei. For oss som derimot er litt over det stadiet, er PSP perfekt.

Jeg siterer min vanlige regle:

 

Nintendo = Barn

Microsoft (Xbox) = Barn/Ungdom /Voksen

Sony = Ungdom/Voksen

 

Dummeste jeg har hørt i dag, på flere punkt.

Lenke til kommentar
psp er ingen suksess men

 

 

psp = folk som spiller lite og grafikk + god of war,daxter og ratchet and clanc

 

nintendo ds = folk som spiller mye og tenker på gameplay og moro ikke bare grafikk.

 

Du glemte å fortelle oss hva som er en suksess. Vi dødelige har tydeligvis ikke forstått dette, så kan du være så snill å fortelle oss det? Er det 40 millioner, nei det kan det ikke være, for psp har vel solgt godt over 40 mill. Er det kanskje 50 mill, 100 mill, 200 mill? Eller må det selge bedre enn konkurrenten(e). Kanskje er det sw salg, attach rate som bestemmer hvilken konsoll som er en suksess osv osv?

 

Takk

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...