Gå til innhold

Nye Touch Flo 3D lekket ut


Anbefalte innlegg

Ja, det er snakk om Duttys rom på xda. Det kom nettopp ny versjon av den: ttp://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=483822

 

Den Peppep linker til er for Touch HD.

 

For de som har Touch Diamond anbefaler jeg å titte på:

- HD TouchFLO for Diamond (Denne er veldig mye kjappere enn den orginale til Diamond): Link

- Diamond 2 TouchFLO for Diamond (Ikke ferdig ennå): Link

 

Er det gjort noe med muligheten for å velge profil enkelt på disse? den "originale" til Diamond er jo håpløs på dette - og det er en av de største grunnene til at jeg bruker SPB MS istedet for TF3D - men hvis dette er gjort noe med, skal jeg vurdere å bytte :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Maskinvaren (CPU og slikt) er prikk likt på begge Iphone-versjonene. Det er jo egentlig samme telefon med noen få forskjeller (3G, batteri og liknende).

 

Fremdeles så velger apple å gi ut oppdateringer, noe mange andre produsenter er heller slappe til å gjøre. Apple oppdaterer også både ipod touch 1g og 2g, som har annen HW, touch 2g har bl.a. en annen CPU. Det stopper ikke Apple i å gi ut samme oppdatering til begge to samtidig.

Nei, det er feil. 1g og 2g/3g er teknisk sett samme telefon på lik linje som N95 og N95 8GB. Det vil si at all programvare utviklet til Iphone fungerer helt likt på begge telefonene.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...