Gå til innhold

Post bilde av din hund!


Anbefalte innlegg

Navn: Tufani (Storm)

 

Kjønn: Hann

 

Alder: Snart 5 måneder

 

Rase: Basenji

 

Liker: Å løpe, leke med andre hunder, jage fugler, ligge på sofaen.

 

Liker ikke: Kjøre bil, regn, gjørme (for da blir han møkkete på pjuskepotene sine)

 

Uvane: Bite i kneet mitt når han vil noe, bite i hoppetauet mitt når jeg trener, slikke folk i ansiktet (leeenge).

 

DSC00647.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Navn: Balto

 

Rase: Rottweiller

 

Kjønn: Hann

 

Alder: 2år

 

Liker: Bade, er helt gal etter stubber, pinner, kvister. Skal graves opp! Gå tur, bære kløv, sportrening. Kos og mat er store favoritter.

 

Liker ikke: Bli badet!! Stå opp tidlig, være inne! Han vil faktisk være ute stort sett hele tiden, blir for varmt for han inne:) Hunder som nærmer seg han hvis han spiser eller har bein.

 

uvaner: Bjeffer alltid på en gammel nabo som bor i gata, ikke så glad i sau heller...., greier ikke roe seg ned inne.

 

post-102936-1243599998_thumb.jpg

 

post-102936-1243600061_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Navn: Smøff

Rase: Rottweiler

Alder: 30 mnd.

Kjønn: Hann

 

Liker: Å fange bølgene på stranda, er gjerne helt borte vekk når bølgen slår over han:p, gummibeinet, pipeleker, bli koooset på, pølsebiter, gå tur, være ute, sove i merkelige stillinger:p, lille nabohunden som er 1/10-dels størrelse, nabokatten (men han er litt skeptisk ennå, selv om de kan sitte 1 meter fra hverandre!), mat, unger:)

 

Liker ikke: Dusje etter å ha fanget bølgene.. saltvann er jo så mye bedre enn ferskvann;), ordet dusje..,

 

Uvaner: Hva er det? ;) Streeeekkee seg på parketten om morgenen...skraaape med klørne...:( Ellers veldig snill:)

 

smoeff_01.jpg

 

smoeff.jpg

 

smoeff_02.jpg

Endret av krug
Lenke til kommentar

Navn: Lana

 

Rase: Blanding, Schæfer og Border Collie

 

Kjønn: Jente

 

Alder: 7år

 

Liker: Pinner, bein , leverpostei

 

Liker ikke: kraftige smell og bli fotografert.

 

Uvane: Bjeffer på andre hunder ( spesielt store hunder ) , gjør det mest fordi hun er skeptisk og redd. Hun har uvane med å bjeffe på noen folk også,virker som hun skiller enkelte ut. Det er helst når hun er løs hun gjør det. Går somregel greit om hun er i bånd.

post-94305-1245617793_thumb.jpg

post-94305-1245698378_thumb.jpg

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar

Her er min hund :-)

 

Navn: Oliver

 

Alder: 1 år og 7 måneder

 

Rase: Blanding av Jämthund, flatcoated retriver, Islandskfårehund og Australskfårehund

 

Det beste med hunden: Han er en utrolig god venn! Snill med andre hunder, barn(og voksne), andre dyr. Han er også oppmerksom på om folk har det bra ( han merker feks. om noen får et Epilepsi anfall o.l) og han ELSKER å bade :thumbup:

 

Uvaner/Uting: spiser kattebæsj :no:

 

Jeg stemmer på: Smøff, Rotweileren :)

post-195634-1245883747_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...