TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. november 2021 Skrevet 8. november 2021 Pizza med kjøtt. Altfor glad i kjøtt. Pizza med eller uten ost?
N-4K0 Skrevet 8. november 2021 Skrevet 8. november 2021 Definitivt med ost. Pizza med chilipepper eller med sopp?
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. november 2021 Skrevet 8. november 2021 N-4K0 skrev (1 minutt siden): Definitivt med ost. Pizza med chilipepper eller med sopp? Ja takk begge deler. 🥰😍 Men, med første valg ville jeg valgt chilipepper. WeirdFace skrev (1 minutt siden): med ost, selvfølgelig. TV eller radio? Altfor glad i TV'en. Så, TV'en. Med eller uten partyhatt på fest?
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. november 2021 Skrevet 8. november 2021 (endret) Hamburger Tørket eller røykt fisk? Endret 8. november 2021 av TheDarkSycamore - SCM
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. november 2021 Skrevet 9. november 2021 Tørrfisk Frityrstekte tarantellaer eller mauregg suppe?
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. november 2021 Skrevet 10. november 2021 Er ikke sokker og lester det samme? 🤔
N-4K0 Skrevet 10. november 2021 Skrevet 10. november 2021 TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Er ikke sokker og lester det samme? 🤔 Lester blir vel mer som ullsokker/tykkere sokker, i hvertfall det jeg forbinder med lester. Jeg sier uansett sokker. Badeshorts eller speedo?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå