Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 17:43 Skrevet onsdag kl 17:43 Oksesteik på både Ciaran & Ciara Lammefrikasse eller Kyllingfrikasse??
N-4K0 Skrevet torsdag kl 06:50 Skrevet torsdag kl 06:50 Lammefrikassé. Tikka masala eller butter chicken?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 13:02 Skrevet torsdag kl 13:02 Butter Chicken på både Ciaran & Ciara Chili Con Carne eller Biff Stroganoff??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 17:41 Skrevet torsdag kl 17:41 Foldekniv på både Ciaran & Ciara Bønner eller Linser??
N-4K0 Skrevet torsdag kl 21:38 Skrevet torsdag kl 21:38 Linser, hater teksturen på bønner. Iron Man eller Batman?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 23:18 Skrevet torsdag kl 23:18 Batman på både Ciaran & Ciara Supermann eller Spidermann??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 01:48 Skrevet i går, 01:48 Ingen av dem faktisk. Men, hvis jeg absolutt må velge, så velger jeg Supermann. Pepperoni på pizza eller brød? For min del, ja takk begge deler. 😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 03:18 Skrevet i går, 03:18 (endret) Egentlig begge deler på oss også, men vi velger på pizza på både Ciaran & Ciara, siden vi må velge en i denne leken her Norvegia eller Jarlsberg?? Endret i går, 03:26 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 03:23 Skrevet i går, 03:23 (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Egentlig begge deler på oss også, men vi velger på pepperoni på både Ciaran & Ciara, siden vi må velge en i denne leken her Norvegia eller Jarlsberg?? Pepperoni på hva, på pizza eller på brød? 😒😌 Norvegia her forresten. Endret i går, 03:24 av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 03:28 Skrevet i går, 03:28 TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden): Pepperoni på hva, på pizza eller på brød? 😒😌 Norvegia her forresten. Vi mente Pizza, det gikk litt i surr for oss Mykekarameller eller Hardekarameller??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 03:31 Skrevet i går, 03:31 Myke karameller. Super salt lakris eller super søt lakris?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 03:38 Skrevet i går, 03:38 Supersaltlakris på både Ciaran & Ciara Grovbrød eller Fint Brød??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 12:19 Skrevet i går, 12:19 Må nok si Rema her. Pga det finnes ikke Meny butikk her jeg bor. 😳 Joker eller Bunnpris?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Bunnpris på både Ciaran & Ciara Kiwi eller Rema 1000??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Dykking på både Ciaran & Ciara Skateboard eller Snowboard??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå