Gå til innhold

Warlock søker guild.


Anbefalte innlegg

Heisann dere som leser posten min. Jeg er da altså på utkikk etter en raiding guild, helst en norsk guild.

Jeg spiller Blood Elf Warlock, er affliction speccet (56/0/15), har 2093 spell power, 337 hit og 14.73% crit self buffed. Har 3-4-5k dps på bosser i raids avhengig av hvilken boss.

Har erfaring fra alle raids i TBC, og hittil alle i wotlk (både normal og heroic) med unntak av Malygos kill.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Exsecror

 

Jeg er 21 år, har spilt wow i 3 år og leter som sagt etter en raiding guild. Et ideelt guild for meg, er et semi-hardcore guild som raider 2-3-4 ganger i uka, og ikke stiller krav til at man må være med på hvert eneste raid. Jeg studerer ved et Universitet, har et irl osv som gjør at jeg ikke er interessert i å ha WoW som en jobb :)

 

Hadde vært fint med noen guild tips om dere har noen.

Endret av AMD 4ever!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var jo en dedikert app

 

 

Er dette irony eller ikke?

 

Til TS - så hadde det kanskje vært greit med en armory-link for å bekrefte gear og achievements med tanke på downed-bosser :p

Og det er greit om man nevner hvilken server man er på og horde\alliance.

 

 

Nå som jeg fant noe å kritisere så kan jeg forstå hvis Grendel hadde et snev av ironi i sitt innlegg :p

Lenke til kommentar
Det var jo en dedikert app

 

 

Er dette irony eller ikke?

 

Til TS - så hadde det kanskje vært greit med en armory-link for å bekrefte gear og achievements med tanke på downed-bosser :p

Og det er greit om man nevner hvilken server man er på og horde\alliance.

 

 

Nå som jeg fant noe å kritisere så kan jeg forstå hvis Grendel hadde et snev av ironi i sitt innlegg :p

 

jeg kan garantere deg at ingen ordentlig gode guilds vil bry seg om achivements på å downe bosser :p så lenge det ikke er VISSE achivements. å ha vært med i et helt naxx 25 er ingen tegn på ferdigheter what so ever.

Lenke til kommentar