Gå til innhold

Warlock søker guild.


Anbefalte innlegg

Heisann dere som leser posten min. Jeg er da altså på utkikk etter en raiding guild, helst en norsk guild.

Jeg spiller Blood Elf Warlock, er affliction speccet (56/0/15), har 2093 spell power, 337 hit og 14.73% crit self buffed. Har 3-4-5k dps på bosser i raids avhengig av hvilken boss.

Har erfaring fra alle raids i TBC, og hittil alle i wotlk (både normal og heroic) med unntak av Malygos kill.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Exsecror

 

Jeg er 21 år, har spilt wow i 3 år og leter som sagt etter en raiding guild. Et ideelt guild for meg, er et semi-hardcore guild som raider 2-3-4 ganger i uka, og ikke stiller krav til at man må være med på hvert eneste raid. Jeg studerer ved et Universitet, har et irl osv som gjør at jeg ikke er interessert i å ha WoW som en jobb :)

 

Hadde vært fint med noen guild tips om dere har noen.

Endret av AMD 4ever!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var jo en dedikert app

 

 

Er dette irony eller ikke?

 

Til TS - så hadde det kanskje vært greit med en armory-link for å bekrefte gear og achievements med tanke på downed-bosser :p

Og det er greit om man nevner hvilken server man er på og horde\alliance.

 

 

Nå som jeg fant noe å kritisere så kan jeg forstå hvis Grendel hadde et snev av ironi i sitt innlegg :p

Lenke til kommentar
Det var jo en dedikert app

 

 

Er dette irony eller ikke?

 

Til TS - så hadde det kanskje vært greit med en armory-link for å bekrefte gear og achievements med tanke på downed-bosser :p

Og det er greit om man nevner hvilken server man er på og horde\alliance.

 

 

Nå som jeg fant noe å kritisere så kan jeg forstå hvis Grendel hadde et snev av ironi i sitt innlegg :p

 

jeg kan garantere deg at ingen ordentlig gode guilds vil bry seg om achivements på å downe bosser :p så lenge det ikke er VISSE achivements. å ha vært med i et helt naxx 25 er ingen tegn på ferdigheter what so ever.

Lenke til kommentar
Det var jo en dedikert app

 

 

Er dette irony eller ikke?

 

Til TS - så hadde det kanskje vært greit med en armory-link for å bekrefte gear og achievements med tanke på downed-bosser :p

Og det er greit om man nevner hvilken server man er på og horde\alliance.

 

 

Nå som jeg fant noe å kritisere så kan jeg forstå hvis Grendel hadde et snev av ironi i sitt innlegg :p

 

jeg kan garantere deg at ingen ordentlig gode guilds vil bry seg om achivements på å downe bosser :p så lenge det ikke er VISSE achivements. å ha vært med i et helt naxx 25 er ingen tegn på ferdigheter what so ever.

 

Antageligvis ikke guilds, men særdeles ingame så finner jeg det som en fordel å se en person linke achievement hvis vi skal kjøre 2D\3D eller Malygos, ettersom de da antageligvis kan tactics o.l

 

Jeg ville personlig snuset på en armory-profil hvis jeg var i en seriøs raiding-guild ^_^

Lenke til kommentar

Du kan sikkert lage en application på http://notorious-exiles.aimstars.dk/phpBB3/index.php

 

Rimlig ok guild med artige folk, ledelsen består av noen dansker og meg, en ganske grei bunke Norske og Danske members, resten av gjengen strekkes seg fra Finland til sør Afrika :p

 

Vi har grei progress med untak av de to forje ukene, da det var få folk online. Men på søndag og mandag var vi nok folk til å ta ned Nax 25.

 

Vi har clearet alt av content bortsettfra flere enn en ekstra drage på Sarth, og Malygos 25.

 

Edit: Posten "føkka" seg

Endret av World Of Warcraft
Lenke til kommentar

Hei, jeg skrev dette i all hu og hast på skolen, og ser at jeg glemte et par viktige ting. Jeg beklager dette, og legger til at jeg er Horde, Blood Elf Warlock.

 

Armory profil:

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Exsecror

 

Om det er noe mer dere lurer på, bare spør, jeg sitter fortsatt på skolen, og det er mulig jeg har glemt noe i farten.

 

Btw, jeg mener ikke dette som noen "søknad", det gjør jeg helst på forumsidene til guilden jeg vil søke til, så ikke ta dette som en søknad. Dette er mer en post for å se om det er noen interessante guilder jeg kan søke til.

Lenke til kommentar

www.voltage.nu

 

Casualish, ikke tatt Kel'Thuzad ennå (men han ryker forhåpentligvis i kveld) eller Malygos i heroic, alt clearet i 10 mann utenom Sartharion med drager. Guilden har mange nordmenn, men vi prater engelsk i guild chat og ventrilo under raids. Mye norsk snakk på ventrilo utenom raiding hvis det er bare nordmenn i kanalen. Les litt på siden og sjekk om det er noe som passer for deg, har du spørsmål så kan du sende meg en PM her.

 

Spiller på Dragonblight PvE EU.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...