Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Chrysler Stratus som førstegangs bil ?


Pixl.

Anbefalte innlegg

Hei, er 18 (snart 19)

og har lappen om ca en mnd.

 

har da seff lyst på bil når den tid kommer.

har regnet at midt i mai har jeg ca 50 lapper selv + mulighet til lån av foreldre på ca 10 - 20 lapper som kan brukes til bil.

om man regner med registrering og alt det der har jeg ca 60 lapper til bil (ca)

 

har da sett på biler som f.eks olep astra til ca 45 lapper (eks)

evt også noe med mer kraft: Chrysler Stratus(pruta til 60 lapper.) en fet bil med mye hester og god og kjøre. også like "billig" forsikring som astra (ca 10 lapper pr år)

 

er dette en ok førstegangs-bil ? (Chrysler Stratus)

 

erfaringer/tips ?

 

takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, er 18 (snart 19)

og har lappen om ca en mnd.

 

har da seff lyst på bil når den tid kommer.

har regnet at midt i mai har jeg ca 50 lapper selv + mulighet til lån av foreldre på ca 10 - 20 lapper som kan brukes til bil.

om man regner med registrering og alt det der har jeg ca 60 lapper til bil (ca)

 

har da sett på biler som f.eks olep astra til ca 45 lapper (eks)

evt også noe med mer kraft: Chrysler Stratus(pruta til 60 lapper.) en fet bil med mye hester og god og kjøre. også like "billig" forsikring som astra (ca 10 lapper pr år)

 

er dette en ok førstegangs-bil ? (Chrysler Stratus)

 

erfaringer/tips ?

 

takk :)

 

kanon bil stratusen... anbefaler den på det sterkeste - pass på å sjekk den for feil pga mange i den prisklassen (årsmodell) har en temmelig dårlig girkasse. en stor grunn til at du finner mange på finn. For all del sjekk den.

Lenke til kommentar

Hvis du er villig til å kjøpe en bil som er litt eldre så får du jo faktisk en Stratus LX for godt under det du hadde betalt for den du linker til der. Jeg betalte ikke mer enn 13.000 for min, det ble litt diverse reparasjoner da, men tror ikke jeg har betalt mer enn 36.000 til sammen nå, men min var kansje et litt ekstremt tilfelle når det gjelder de reparasjonene (jeg måtte bytte framstillinga og få giret reparert

Men som han over kan jeg anbefale Stratusen som førstebil ja

Lenke til kommentar
Hvis du er villig til å kjøpe en bil som er litt eldre så får du jo faktisk en Stratus LX for godt under det du hadde betalt for den du linker til der. Jeg betalte ikke mer enn 13.000 for min, det ble litt diverse reparasjoner da, men tror ikke jeg har betalt mer enn 36.000 til sammen nå, men min var kansje et litt ekstremt tilfelle når det gjelder de reparasjonene (jeg måtte bytte framstillinga og få giret reparert

Men som han over kan jeg anbefale Stratusen som førstebil ja

men det er det som er tingen. .i 1999 kom den en ny stratus med mindre feil.

derfor bør en ikke kjøpe eøldre modeller av bilen. .

Lenke til kommentar

Jeg syns ikke man bør kjøpe stratus i det hele tatt. 2literen er direkte lat, interiøret er stygt og billig, hovedlysene er elendige, personlig syns jeg ikke setene er gode å sitte i, bilen har en veldig høy hekk som gjør det kronglete å se ut bakruta f.eks ved lukeparkering osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...