Gå til innhold

Redaksjon EN - 23.02.2009 - hvem kom best ut her egentlig?


Anbefalte innlegg

Prest: Helt håpløse kommentarer, han var jo minst like ille som siv jensen - hver gang han åpnet munnen så vår det snikkommentarerer om at han ville gjøre Norge mer kristent.

 

Siv J: Har vel klart å få frem poenget sitt ganske bra, men måten hun skapte debatten kan sies å ha vært litt vel bombastisk.

 

Saera Khan: Helt klart den som stod frem som den store vinneren her - tydlig at hun har brukt tidene i "isolat" til å tenke:-)

 

Jonas G: Fikk vel ikke frem et eneste poeng, maste om ikke relevante ting om at sakens kjerne bla bla bla.

 

(islamsk råd/skribent/husker ikke navnet hans): Tror han var altfor følelsesmessig involvert i denne saken, personangrepene hans overskygget det han hadde å si som var fornuftig. Har egentlig sans for deg, men denne gangen kom du ikke bra ut.

 

Mitt personlig ståsted er ikke så viktig i denne saken, men jeg syntes jo at det var flere interessante problemstillinger her; hvorfor skal det være lov å bruke turban i forsvaret når man ikke kan bruke hijab i politiet? Jeg er enig med Siv at det må komme klarere retningslinjer her.

 

Hvis noen andre så innslaget kan komme med litt tilbakemelding så hadde det vært bra.

 

(Unnskyld for at jeg ikke har navnet på det to personene.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prest: Mye fornuftig, inntil han begynte å snakke om at "muslimene må respektere at Norge er et kristent land" og andre floskler. Terningkast 4.

 

Siv J: Har rett i det meste hun sier, men legger det fram på populistisk måte, og spiller til en viss grad på fremmedfrykt. Likevel skal hun ha stor ros for at hun ikke er redd for å være upolitisk korrekt. Terningkast 5.

 

Saera Khan: Debattens beste. Verken naiv eller populistisk. Terningkast 6.

 

Jonas G: Har rett i sin kritikk av Siv J, men virker ikke som han forstår hvor stort problemet er, og at det kanskje ikke alltid er forhandlinger som er løsningen. Terningkast 4.

 

Rana: Useriøs gjennom hele debatten. Ler av FrPs historie, og argumenterer med at svensk professor ler enda mer av Siv J. Er selv radikal muslim, og burde holde kjeft. Terningkast 2.

Endret av bmoisa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...