Gå til innhold

Model editing noen som har prøvd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey har tenkt å model edite druiden min til tauren druid.

Men jeg lurte på om det var noen her som har blitt banna eller hørt om noen som har brukt det og blitt banna?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blizzard sjekker opp originalitete til filene når du starter spillet. De har full rett til dette og det er ikke noe feil heller ettersom klienten din er koblet mot blizzard's server hele tiden. Om de finner en feil, dvs at en modellfil f.eks ikke stemmer overens med modellfilen serveren forventer så blir dette rapportert.

Du blir som oftest ikke bannet med en gang men risikoen for advarsler er meget stor nå.

Skrevet

jeg prøvde det en gang, gjorde dvergen min om til en orc, men det så helt jævlig ut.Var eller ikkje noe gøy at alle andre dverger ble til orcer.

Dette var en utrolig simpel model editor tror eg. kan sikkert få det det bedre til, men dvergen min og alt rundt meg var så styggt at eg tok det bort med engang

Har ikkje blitt banna. men anbefaler deg å la være, da det ser helt jævlig ut om du ikke har peiling på hva du driver med :yes:

Skrevet
Blizzard sjekker opp originalitete til filene når du starter spillet. De har full rett til dette og det er ikke noe feil heller ettersom klienten din er koblet mot blizzard's server hele tiden. Om de finner en feil, dvs at en modellfil f.eks ikke stemmer overens med modellfilen serveren forventer så blir dette rapportert.

Du blir som oftest ikke bannet med en gang men risikoen for advarsler er meget stor nå.

Er det ikke bare Blizzard Laucheren som gjør dette?

Skrevet

Er det ikke bare Blizzard Laucheren som gjør dette?

jo den gjør det (søker faktisk etter vanelige keyloggers i wow mappa di og :new_woot: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...