Gå til innhold

Hvor kjøpe iPhone 3G billig?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg ødela min iPhone 3G 16GB, og moobi.no skal ha 4900 for at jeg skal få en ny. Dette mener jeg er en altfor høy pris å betale for iPhone. Men jeg synes det er en såpass god telefon at jeg ønsker den.

Er det noen som kan linke meg noen troverdige siden som selger den litt billigere, gjerne utenlandsk. Ønsker bare ikke å bli scamma.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Totalt pris for 3G 16gb-versjon = 3900 ?

Står jo 7887,- som totalpris for denne telefonen med iConnect. Kanskje prisen ikke blir den samme, hvis man bryter abbo. med en gang, men å bryte det, og få låst den opp kan da ikke koste deg så lite som 3900?

Nesten :)

 

Tidligere var bruddbegyret 1500 for alle Netcom abonnementene, men bruddbegyr for iConnect pr. dags dato er på kr 1800,- + Apple iPhone 3G 16GB m/iConnect kr 1899,- + Første måndes avgift iConnect kr 499,- Totalt kr 4198,- for 16 GB og kr 3297,- for 8 GB.

Lenke til kommentar

Det er kun på iTalk-abbonementene at første månedsavgift også skal taes med i beregningen, ikke iConnect.

 

Jeg kan vise utregning av prisen jeg skrev tidligere i dag:

iPhone 8GB - 998 kr

Etableringsgebyr - 200 kr

Bruddgebyr iConnect - 1800 kr

 

= 2998 kr

 

Jeg er noe usikker på om det er etableringsgebyr for tiden. Hvis det ikke er det ender prisen på 2798 kr. Legg til 900 kr så har man 16GB.

 

edit: Ja, absolutt en grei pris. Den låses opp ved å koble den til iTunes etter å ha snakket med NetCom kundeservice.

Endret av genser
Lenke til kommentar

Ikke spør meg. Dette har blitt endret.

 

Praksisen var tidligere at det samme gjelder iConnect, dvs. at man må betale 1x månedavgift + bruddgebyr, men det er nå altså endret.

 

Men _hvorfor_ kan ikke jeg gi svaret på, men billig blir det :)

 

Ser at det ikke er etableringsgebyr nå heller, så prisen blir 2798 kr for 8GB, åpen, ubundet og med full reklamaskjonsrett :)

 

edit: Var visst etableringsgebyr likevel, om man ikke viderefører et eksisterende NC-abbonement. Dvs. legg på 200 kr :)

Endret av genser
Lenke til kommentar

Hvor ser dere at bruddgebyret for iconnect er 1800?

Mulig jeg leser i feil abonnementsvilkår, men etter https://netcom.no/abonnement/mobilabonnement/vilkar.html gjelder følgende bruddgebyr:

 

-iConnect Small: kr 2900

-iConnect Medium: kr 3400

-iConnect Large: kr 3800

 

Og i tillegg "plikter Kunde å betale påbegynt månedsavgift i tillegg til bruddgebyret for iTalk og iConnect."

Endret av hkg
Lenke til kommentar

Leste litt i "Den store Iphone-tråden", og det er tydelig at Netcom nettopp har endret på vilkårene sine og satt opp gebyret på iConnect. Hadde man fortsatt fått 8gb versjonen ulåst for 2800 kr. hadde jeg bestilt på flekken...

Lenke til kommentar
Hvor ser dere at bruddgebyret for iconnect er 1800?

*

Jeg fikk tallet 1800 fra vilkårene som står i kontrakten man må signere på når man tegner et Netcom abonnement, tydligvis ikke alt som har blitt helt oppdatert samtidig.

 

Og så det står jo ikke noe om hvilke av iConnect abonnementene tilbudet gjelder? Får heller ikke velge mellom noen andre enn kun iConnect når man skal bestille.

 

Syntes operatørene endrer altfor mye på vilkårene sine om dagen, slitsomt og følge med .. ;)

Endret av Dain Bramaged
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Telenor har ganske billig Iphone 3G med SuperPluss abo.

Total pris i løpet av 1 år:

 

Kr 4147,- (betaler 2599 ,- nå, og deretter 129,- i 12 mnd)

 

Ser ikke denne prisen noen annet sted i Iphone-pris-sammenlikninger.

Rart da dette topper en del liste (hvertfall en del stigetrinn høyere;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...