Gå til innhold

Fins det snus som ikke renner en god stund?


Birry-boy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Halais folkens:) Jeg lurte på om det finnes snus som ikke renner en god stund? Jeg syns General porsjon renner med engang nesten:S Skruf er ikke sånn den renner ikke før om 20 min ca. Å noen sier at Skruf white portion ikke renner i det hele tatt, er det sant? for jeg har ikke testet den enda?

 

Begynn med løs....

 

Skruf i løs er ganske god, så den burde du gi en sjangs i porsjon hvertfall. Jeg snuser general, men syns skrufen er ganske grei.

Lenke til kommentar

løs renner jo enda mer! prøv general ekstra sterk, posjon (jeg vet ikke om det finnes løs av den. jeg snuser ikke like aktivt lengere.) det er definnitivt den beste snusen som er laget noangang! ikke renner den heller.. Men er det nå noen porjonsnus som renner i det hele tatt? kanskje til en full spøtt-klyse i 5-minuttet, men det er toppen! jeg ar aldri hatt ptoblemer med det hvertfall.

Endret av Ccconker
Lenke til kommentar
løs renner jo enda mer! prøv general ekstra sterk, posjon (jeg vet ikke om det finnes løs av den. jeg snuser ikke like aktivt lengere.) det er definnitivt den beste snusen som er laget noangang! ikke renner den heller.. Men er det nå noen porjonsnus som renner i det hele tatt? kanskje til en full spøtt-klyse i 5-minuttet, men det er toppen! jeg ar aldri hatt ptoblemer med det hvertfall.

 

 

Dette er min yndlingssnus noen sinne. Ikke pga "ekstra sterk" opplegget (selv om jeg liker det), men pga den fine smaken. Ville ikke sagt at den renner lite. Renner som all helvete i forhold til nesten alle andre snustyper, men smaker så digg at det ikke gjør noe

Lenke til kommentar
løs renner jo enda mer! prøv general ekstra sterk, posjon (jeg vet ikke om det finnes løs av den. jeg snuser ikke like aktivt lengere.) det er definnitivt den beste snusen som er laget noangang! ikke renner den heller.. Men er det nå noen porjonsnus som renner i det hele tatt? kanskje til en full spøtt-klyse i 5-minuttet, men det er toppen! jeg ar aldri hatt ptoblemer med det hvertfall.

 

 

Dette er min yndlingssnus noen sinne. Ikke pga "ekstra sterk" opplegget (selv om jeg liker det), men pga den fine smaken. Ville ikke sagt at den renner lite. Renner som all helvete i forhold til nesten alle andre snustyper, men smaker så digg at det ikke gjør noe

 

Kanskje løs-snus ja..men det er da ingen porsjon som renner? når jeg sier at snus renner så mener jeg at det virkelig renner skikkelig på tennene, og at man sikler til tennene blir brun-gul-svarte xD Hva mener dere med renning egentlig? en spøttklyse hvert femte minutt, som jeg sa, eller???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...