Gå til innhold

Mikrobølgeovn Smell

dagasc

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det er jo en plass som kalles for HUMOR... :roll:

hehe, å.. er det det!!! :oops: Har ikke vært å "lekt" meg på forumet så mye før.. så.. :o takk for at du sa ifra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dere må bare laste ned filmen, tar ca. 3 mb!  :roll:

http://home.no/reactor/lol/

Ka fanken e vitsen med å bruke quicktime format??

Det er det lameste ever!!!! :grumpy::grumpy::grumpy:

Komprimer i divx, xvid eller mpeg1!!! :woot::woot:

Ellers var det jo konge video!! :D

hehe vel, fordi jeg ikke årker å komprimere den om.. :p og digital kamraet mitt kjører quicktime som er det lameste evah.. :wink:

Skrevet
vet åssen det er.. XL tv gjorde det der for leeeeenge siden.. men de hadde også med kinaputter

ja, det husker jeg faktisk.. de tok en mobil inne å ringte til den.. haha, det var vittig.. :lol:

Skrevet

Lyspæra trenger faktisk ikke å gå til h***** dersom man tar et glass og fyller det med vann og tar et nytt glass og setter det i mikro'n. Da vil ikke lyspæren absorbere all energien og alt den gjør er å lyse.

Dersom du putter et egg i mikro'n (kokt eller rått spiller ingen rolle) så skal jeg love deg at det blir vasking etterpå! Var en dust på tidligere jobben min som skulle bare varme et hardkokt egg i mikro'n. Jeg sa at det var en mindre lur ting å gjøre, men det ignorerte han fullstendig. Jeg lente meg tilbake og nøt hvert sekund egget lå i mikro'n. Bare ventet på et kraftig *BANG*. Noe som kom etter et par sekunder. Mikro'n hoppa og jeg knakk sammen i krampelatter. :lol:

Skrevet
Lyspæra trenger faktisk ikke å gå til h***** dersom man tar et glass og fyller det med vann og tar et nytt glass og setter det i mikro'n. Da vil ikke lyspæren absorbere all energien og alt den gjør er å lyse.

Tøft! det må jeg prøve! :yes:
Skrevet
Stapp mircobølgeovnen full av sølvpapir. Ikke litt, men "STAPP" Så lar du det koke i 20min. Så kan du nyte lukten i flere timer.

Eller micropopcorn. Der trenger du bare en pakke, og det du gjør er bare å putte den ini, sette på full styrke i åtte-ti minutter. Så kan du nyte denne lukten og! Eau de Kitchen...

Skrevet
Var litt tøff, men dere er vel litt på etterskudd.

XL-TV har mye artigere innlegg der de putter alt mulig inne i microen :D

hehe, ja.. :roll:

Skrevet

Vet ikke hvorfor jeg så sølvpapir. Jeg mente alu. folie det er ikke så dyrt.

Jeg husker godt da jeg skulle nuke en lasagna i mikroen, jeg tenkte jo ikke at det var alu folie rundte den. Det luktet brent i 3 dager.

.exe

Skrevet

Prøv å ta en lysstoff rør inni, et lite ett som går inni..

Mikrobølgene vil da ionisere gassen og det blir lys! :=)

Kan også søke etter mikrobølge lekkasje med et lysrør :p

Skrevet

Quicktime er da konge!

(riktignok har divx sine fordeler også, men som nettformat er det i hvertfall supert, mye bedre streaming enn wmv osv)

Ble frelst da jeg fant www.apple.com/trailers .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...