Stian55 Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 (endret) Hei, jeg har nå lastet ned demoen 2 ganger, men hver gang jeg prøver å starte demoen kommer det bare opp: "Empire: Total War har sluttet å virke" Med følgende beksjed "Et problem førte til at programmet sluttet å fungere som det skal. Programmet vil bli lukket, og du vil få beskjed hvis en løsning er tilgjengelig." Jeg har både prøvd å restarte steam og pcn fler ganger, men ikke noe ser ut til å fikse problemet. Noen som vet hva som kan være problemet og hvordan jeg kan fikse det? Takker for alle svar. Endret 21. februar 2009 av Stian55
olus Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Hei, jeg har nå lastet ned demoen 2 ganger, men hver gang jeg prøver å starte demoen kommer det bare opp: "Empire: Total War har sluttet å virke" Med følgende beksjed "Et problem førte til at programmet sluttet å fungere som det skal. Programmet vil bli lukket, og du vil få beskjed hvis en løsning er tilgjengelig." Jeg har både prøvd å restarte steam og pcn fler ganger, men ikke noe ser ut til å fikse problemet. Noen som vet hva som kan være problemet og hvordan jeg kan fikse det? Takker for alle svar. samme her!!
TSP Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Jeg tror det vil være en fordel at du oppgir hvilket operativsystem du har, samt informasjon om skjermkort, minne og prosessor.
Stian55 Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Skrevet 22. februar 2009 (endret) Jeg fant ut av problemet. Jeg måtte oppdatere directX siden det manglet en .dll fil. Her er link for andre med samme problem http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en Endret 22. februar 2009 av Stian55
olus Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 (endret) min får akkuratt samme beskje , men nedlastingen av det programme hjalp ikke Endret 23. februar 2009 av olus
Stian55 Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Skrevet 23. februar 2009 (endret) Hmm, det var da rart. Lastet du ned både dxwebsetup og WGAPluginstall? For jeg måtte hvertfall laste ned 2 filer. Prøv denne om du ikke lastet ned WGAPluginstall: http://download.microsoft.com/download/C/0...uginInstall.exe Endret 23. februar 2009 av Stian55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå