Gå til innhold

[Løst]Får ikke empire total war demoen til å fungere!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg har nå lastet ned demoen 2 ganger, men hver gang jeg prøver å starte demoen kommer det bare opp: "Empire: Total War har sluttet å virke" Med følgende beksjed "Et problem førte til at programmet sluttet å fungere som det skal. Programmet vil bli lukket, og du vil få beskjed hvis en løsning er tilgjengelig." Jeg har både prøvd å restarte steam og pcn fler ganger, men ikke noe ser ut til å fikse problemet. Noen som vet hva som kan være problemet og hvordan jeg kan fikse det? Takker for alle svar.

Endret av Stian55
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei, jeg har nå lastet ned demoen 2 ganger, men hver gang jeg prøver å starte demoen kommer det bare opp: "Empire: Total War har sluttet å virke" Med følgende beksjed "Et problem førte til at programmet sluttet å fungere som det skal. Programmet vil bli lukket, og du vil få beskjed hvis en løsning er tilgjengelig." Jeg har både prøvd å restarte steam og pcn fler ganger, men ikke noe ser ut til å fikse problemet. Noen som vet hva som kan være problemet og hvordan jeg kan fikse det? Takker for alle svar.

samme her!!

Skrevet

Jeg tror det vil være en fordel at du oppgir hvilket operativsystem du har, samt informasjon om skjermkort, minne og prosessor.

Skrevet (endret)

min får akkuratt samme beskje , men nedlastingen av det programme hjalp ikke

Endret av olus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...