slzk Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Hvordan får jeg radar i spectator? den er borte av en eller annen grunn .. Åsså sikte mitt, når jeg f.eks croucher så endrer det ikke størrelse ;o
Natrich Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Har du prøvd å spille på andre servere? I tilfelle, noen forskjell? Natrich
Steamed Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 (endret) Du må skrive no i console. Først må du ha console. ----------------------- Åpne steam. Klikk på "my games" Høyreklikk på Counter-Strike: Source. Klikk på "properties" "Set Launch Options..." Skriv: -console Klikk OK ------------------------ Når du starter css, skriv : cl_radaralpha 255 da får du radar. Så skriv: cl_crosshairscale (tall) (vis du vil ha lite corsshair anbefaler jeg : cl_crosshairscale 1700) (vis du vil ha stort crosshair anbefaler jeg : cl_crosshairscale 600) f.eks : cl_crosshairscale 100 Håper dette hjalp. Endret 22. februar 2009 av Steamed
Natrich Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 (vis du vil ha lite corsshair anbefaler jeg : cl_crosshairscale 1700) Hvis du skal ha lite sikte så vil jeg anbefale scale på 4000 da får du akkurat plass til hue i crosshair. BOOM HEADSHOT Men er vel smak og behag Natrich
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå