Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Stæsh til Audi A3 2007mod?

BeeGee

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg får tak i øyelokk og litt mer stilrene skiltplater til min Audi A3 Sportback? Evt om noen tips til litt kule småting å gjøre med bilen.. Tenker ikke full bodykit men kule smådetaljer...

Veldig takknemmelig for tips....

post-175090-1235179088_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Her har du ihvertfall noen øyelokk\lyktelist Mobilsentrum

Dem har ganske mye annet rart der å. Klart mye juggel da men, dem er ihvertfall billig :)

By the way: Dritkul kjerre ;)

Endret av SteffenMA
Skrevet

Ja, hvorfor vil du råne i stykker den fine bilen? Audi er jo så formsikker og flott.

Nei, du må ikke begynne å klistre på sånne skjemmende harry-greier. Hold den like rein og blank som på bildet, så da har den jo allerede alt. Har du for mye penger, kan du jo heller gå opp en størrelse og kjøpe en A4.

Skrevet
Her har du ihvertfall noen øyelokk\lyktelist Mobilsentrum

Dem har ganske mye annet rart der å. Klart mye juggel da men, dem er ihvertfall billig :)

By the way: Dritkul kjerre ;)

Tusen takk... :thumbup:

Skrevet
Ja, hvorfor vil du råne i stykker den fine bilen? Audi er jo så formsikker og flott.

Nei, du må ikke begynne å klistre på sånne skjemmende harry-greier. Hold den like rein og blank som på bildet, så da har den jo allerede alt. Har du for mye penger, kan du jo heller gå opp en størrelse og kjøpe en A4.

Takker, ja bilen er grei, 30mm senking nå så er den ok til sommeren, muligens litt mørkere vindu.. :innocent: Jo helt enig med deg men tenkte bare sånne små detaljer som skiltplater uten reklame for bilbutikken osv.. Kommer aldri til å sette på mye plast etc...

Skrevet

Nydelig bil du har der. Det eneste du må gjøre er:

1. Senk, ikke for mye. Ser du skriver 30mm som høres perfekt ut.

2. Sota ruter, ser du har dette også i planene.

3. Sølvfarget speilhus. Dette ser utrolig lekkert ut, spesielt på svarte Audier.

Du har jo riktige felger og bil, så dette kan bli utrolig lekkert.

Skrevet

Takker, ja bilen er grei, 30mm senking nå så er den ok til sommeren, muligens litt mørkere vindu.. :innocent: Jo helt enig med deg men tenkte bare sånne små detaljer som skiltplater uten reklame for bilbutikken osv.. Kommer aldri til å sette på mye plast etc...

http://vwaudi-club.no/

:thumbup:

Skrevet
Nydelig bil du har der. Det eneste du må gjøre er:

1. Senk, ikke for mye. Ser du skriver 30mm som høres perfekt ut.

2. Sota ruter, ser du har dette også i planene.

3. Sølvfarget speilhus. Dette ser utrolig lekkert ut, spesielt på svarte Audier.

Du har jo riktige felger og bil, så dette kan bli utrolig lekkert.

Takker og bukker. Ser vi er på bølgelengde når det gjelder bil :p Nye speilhus er definitivt i tankene, klarer bare ikke bestemme meg om jeg skal ha alu-look eller chrome...

Skrevet

Gå for krom, som du jo alt har rundt grillen og i ringene. Det binder sammen og skaper helhetlig inntrykk, mens å innføre et element som ikke er i bilen fra før av - alu, vil rote inntrykket til.

Skrevet
Gå for krom, som du jo alt har rundt grillen og i ringene. Det binder sammen og skaper helhetlig inntrykk, mens å innføre et element som ikke er i bilen fra før av - alu, vil rote inntrykket til.

Men det som er, er at det er krom i Audi-ringene og i listene fremme. Men railsene på taket er i alu. Så begge delene kan jo passe tror jeg. Samtlige av S og RS modellene til Audi bruker alu på speilene. Klarer bare ikke bestemme meg... :dontgetit:

Skrevet

Men det som er, er at det er krom i Audi-ringene og i listene fremme. Men railsene på taket er i alu. Så begge delene kan jo passe tror jeg. Samtlige av S og RS modellene til Audi bruker alu på speilene. Klarer bare ikke bestemme meg... :dontgetit:

Jeg ville gått for alu. I tillegg til det du sa ville de også passe bra til felgene dine, tror jeg. Se litt på internett, der finner du helt sikkert eksempler på begge deler ;)

Skrevet

Tusen takk for alle svar, glimrende å få høre andres meninger. Jeg har tenkt så mye på hva jeg skal gå for at alt rett og slett blir vissvass...

Skrevet

Heisann!

UTROLIG fin bil, for guds skyld ikke ødelegg den med masse juggel :)

Ikke mye som må til her..

Proff soting av rutene, hele veien rundt. (Untatt frontruta, da..)

Chrom-speil.

Nye felger. Dine var faktisk ikke så ille, MEN du finner fetere som gjør masse med bilen. BBS, blandt annet, er en slager på Audi!

Så kan du få deg 6000K xenon i spredere, og matchende pærer i parklysene så blir det der BRA!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...