Gå til innhold

Spill med god lyd?


Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp fått meg Creative Cambridge MegaWorks 550 5.1 (anbefales! :woot: ), og bruker det sammen med SoundSTORM 5.1-kortet på nForce2. Siden det i dette anlegget ligger en enorm kraft og oppløsning tenkte jeg at det skulle få noe skikkelig å jobbe med. Noe som verdsetter det. Derfor er det jeg spør: Vet dere om noen spill som virkelig gir en fet lydopplevelse?

 

PS: Selve spillet må selvsagt være bra også. :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
LarsC: synest ikkje Max Payne har så vidunderlig lyd da, er litt for mykje det samme alle plasser.. (alle dø lydene på menn er omtrent den samme "uuuh"'en ...)

 

Jeg tenkte spesifikt på mareritt-delene. Jeg spilte disse med headsett og fikk fullstendig noia.

 

Ellers er det et god spill å teste ut surround-følelsen med, f.eks ved å tømme magasinene i dual Ingrams i en 360 graders 'bullet-time' rotasjon med masse folk rundt seg.

Lenke til kommentar
Jeg har nettopp fått meg Creative Cambridge MegaWorks 550 5.1 (anbefales! :woot: ), og bruker det sammen med SoundSTORM 5.1-kortet på nForce2.

 

 

 

Heyyyyy.... Jeg har også Creative Cambridge MegaWorks 550 5.1

 

men jeg bruker det sammen med Sound Blaster Audigy platinum

 

Er det noen som vet om jeg får bedre lyd om jeg bytter til Audigy 2 ? .

 

Siden det er THX Sertifisert ???????????????????????

 

(rart :-? det ser ut for meg som om det er den eneste forskjellen på audigy 1 og 2) :roll:

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om jeg får bedre lyd om jeg bytter til Audigy 2 ? .

 

Nei. Andre vil mene noe annet.

 

Siden det er THX Sertifisert ?  

 

Liten/ingen betydning, praktisk sett. Det holder med ett spørsmålstegn.

 

 

(rart :-?  det ser ut for meg som om det er den eneste forskjellen på audigy 1 og 2)  :roll:

 

Det er ikke den eneste.

Lenke til kommentar
Jeg har nettopp fått meg Creative Cambridge MegaWorks 550 5.1 (anbefales! :woot: ), og bruker det sammen med SoundSTORM 5.1-kortet på nForce2.

 

 

 

Heyyyyy.... Jeg har også Creative Cambridge MegaWorks 550 5.1

 

men jeg bruker det sammen med Sound Blaster Audigy platinum

 

Er det noen som vet om jeg får bedre lyd om jeg bytter til Audigy 2 ? .

 

Siden det er THX Sertifisert ???????????????????????

 

(rart :-? det ser ut for meg som om det er den eneste forskjellen på audigy 1 og 2) :roll:

 

Også støtter Audigy 2 6.1 da :wink:

 

---

PS:

begrens spørsmålstegna litt :roll:

---

Skal også slå deg på skolen for en ting :evil:

Lenke til kommentar

The Elder Scrolls III: Morrowind har vertfall knall musikk.

 

Postal 2 er irriterende, når man må stå i kø i 3 minutter for å snakke med en prest oppfordres man jo til å ta fra hagla og gå amok! Det rare var at presten ikke syntes a bry seg om at det lå 6 lik bortover gangen. Folk går jo også rundt med 'Kick Me!'-lapper på ryggen. Jeg loader ca. 1 gang per 5te minutt, og når loadinga tar så lang tid, er det ganske irriterende.

Lenke til kommentar

Er ikke halve poenget at du ikke trenger å lure på hvor de kommer fra..?

Joda forsåvidt... men det jeg mente var at man ikke bestandig ser hvor det blir skutt fra selv om man hører hvor lyden kommer fra når det er lang avstand... :wink:

Litt rotete forklaring kanskje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...