Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jentevenn, redd for Missforståelser :S


Gjest Mr.Tard

Anbefalte innlegg

Gjest Mr.Tard

Heisann

 

Jeg er en gutt som går best sammen med jentevenner, jeg vet ikke helt hvorfor men kan ha noe med at jeg på skolen gikk i klasse med 25+ jenter og 4 gutter.

Jeg har selvsagt kopiser også missforstå meg rett, men jeg trives ofte bedre med noen typer jenter.

 

Jeg mener jeg oppfører meg helt vanlig med disse jentevennene jeg har hatt oppigjennom, de fleste har jeg også vært venner med samtidig som jeg har hatt dame, men når jeg har vært singel har jeg ikke oppført meg noe annerledes.

 

Problemet ser ut til å være at en majoritet av jentevennene jeg har hatt vistnok har fått intrykk av jeg har vært interesserte i de, eller har ønsket et forhold med dem.

Jeg er dessverre ikke sikker på hvorfor eller hvordan dette skjer, men har kanskje en liten anelse.

 

Jeg har en tendens til å bry meg om nære venner, i den forstand at jeg bryr meg om hvordan de har det, og jeg setter meg inn i livet deres. et eksempel er at jeg ofte kan spørre om hvordan de har det, viss de deler problemer hører jeg gjerne etter og snakker om sånt, jeg har heller ikkeno problem om å dele følelser å tanker jeg har med de.

 

Greia er at jeg faktisk ikke har vært spesiellt interessert i disse venninnene på noe annet nivå enn å være venner. så tydligvis har det kommet noen missforståelser her.

 

Nå har er jeg blitt kjent med ei jente, som jeg virkelig digger på så mange nivåer, hun er sånn som jeg ser det ei jente jeg godt kunne sett på som min beste venn.

"Problemet" er at jeg er blitt litt nervøs for at hun skal missforstå og tro at jeg er bare er interessert i henne, dette på bakgrunn av en kommentar jeg klarte å slenge ut av meg når vi pratet.

 

Jeg er i et forhold nå, dessverre går ikke dette så bra, jeg pleier ikke dele slikt med gud og hverman, men som sagt dette er ei jente jeg godt kunne hatt som ei bestevenninne. Så under en samtale som linket litt inn på temaet, klarte jeg å indirekte hinte til akkurat dette, noe hun skjønte. det i seg selv burde ikke vært så ille mener jeg, men i dette tilfellet er det jeg som kontaktet jenta, og fortalte at det var fordi jeg synes du virket veldig interessang.

 

Nå er jeg litt redd for at hun skal ta dette feil i retning av at jeg kontaktet henne fordi jeg var ute etter en ny kjæreste eller liknende. dette kom jeg selvsagt på når jeg var sammen med henne, som satt en litt akward stemning for meg hvor jeg ble flau, som jeg IGJENN mener kan tolkes dithen at jeg er bare "forelsket" i henne...

 

dette er min historie, er det noen der ute som har noen råd til hva jeg kan/bør gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Mr.Tard

det jeg er litt nerv for er at det skal forløpe seg som en tidligere venninne.

Hun trodde at jeg var interessert, men at hun ikke var det, jeg countret med at "jeg er ikke interessert i deg på den måten". hun tok dette bare som en dårlig unskyldning. Hun sendte forøvrig meldig ca 2mnd etter dette og sa hun angret seg og at hun ville prøve et forhold med meg likevel, hvor jeg IGJENN måtte si jeg ikke var interessert.

venneforholdet gikk litt rart etter det.

Lenke til kommentar
Gjest Mr.Tard

en annen ting er jo at VISS hun ikke merket dette i går (som jo er bra i og for seg) og ikke tror at jeg er interessert, vil hun da begynne å tro det viss jeg plumper ut med at jeg ikke er interessert i henne slik?

 

arrrgh, jeg har tydligvis en tendens til å tenke det værste..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...