alekander Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Har en bug at bilen kjører av seg sjøl og blir ødelagt når jeg kjører og begynnner å ta fyr i gta 4 pc versjon
Sinnapels Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Har en bug at bilen kjører av seg sjøl og blir ødelagt når jeg kjører og begynnner å ta fyr i gta 4 pc versjon Ok Er det noe spørsmål vedrørende denne "bilen som kjører av seg sjøl og blir ødelagt når du kjører"?
The Stig Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Hirr hirr Tipper han mener at biler kjører av seg selv - typisk forårsaket av at en joystick/gamepad eller lignende er koblet i. Var også et kjent problem med den første piratkopierte utgaven ...
alekander Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Skrevet 20. februar 2009 hvordan fikse det jeg har ingen controller i pcen men utgaven kan være gammel er ikke sikker. Har tastatur og mus i
alekander Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Skrevet 20. februar 2009 jeg får laste ned versjonen på nytt, det er piratekopiert
kjermy Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Da har du svaret på hvorfor det er slikt, feil med piratversjonen... Om du kjøper spillet, vil du ikke få den feilen
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Ønsker trådstarter hjelp med GTA4 og andre spill, abefaler jeg TS å faktsik kjøpe spillene. Denne tråden stenges med retningslinjene #8 som grunn: #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.
Anbefalte innlegg