Gå til innhold

Kjøp av ny bærbar PC ca 6k


Anbefalte innlegg

Min bærbare PC tar snart kveld, og jeg lurer på om noen her vet om noen gode tilbud der ute?

Jeg kommer til å bruke den til skolearbeid, derfor burde den ikke bråke veldig mye, ei bli veldig varm.

 

Spiller noen dataspill i ny og ne, derfor burde den kunne kjøre en del spill.

 

Tenker å bruke rundt 6-tusen.

 

Setter pris på gode innspill

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Burde man ikke få en helt kurant PC for rundt 6k?

Spiller egentlig ikke så veldig mye, det viktigste er at maskinen ikke bråker og blir varm når jeg driver på med skolebruk.

 

Forøvrig har jeg ikke noe budsjett, men tenker at jeg ikke gidder å bruke så alt for mye på den. Hva tenker du jeg må ut med?

 

Spiller egentlig alt av spill, men kommer til å gå mest i Wc3, CSS og Diablo 3 når den tid kommer.

Lenke til kommentar
Burde man ikke få en helt kurant PC for rundt 6k?

Spiller egentlig ikke så veldig mye, det viktigste er at maskinen ikke bråker og blir varm når jeg driver på med skolebruk.

 

Forøvrig har jeg ikke noe budsjett, men tenker at jeg ikke gidder å bruke så alt for mye på den. Hva tenker du jeg må ut med?

 

Spiller egentlig alt av spill, men kommer til å gå mest i Wc3, CSS og Diablo 3 når den tid kommer.

Ville gått for en maskin med minimum ett GeForce® 9600M GT 512MB kort i. Har det i min, og kjører på 1440-900 oppløsning. Funker bra til Fallout 3, Lef 4 dead og den slags. Må nok strekke deg til 7-8k for noe sånt i disse dager.

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=375531

Lenke til kommentar

http://www.netonnet.no/index.asp?iid=143762

 

Blir ikke så varm dersom du legger noen møbel knotter under maskinen, slik at den ikke ligger nedpå. Jeg har en slik selv, hatt den i 9 dager så langt og er storfornøyd. Rask og grei PC som drar de fleste spill på max. :)

Merk at det er AMD i denne PCen og ikke noe intel herk... ;)

 

p.s. Det er en "silent mode" knapp på den, klokker CPU, ram og skjermkort ned slik at den kjører vifter på minimum, når du er kommet inn i Windows merker du ikke forskjellen på dette, har testet. Dessuten blir PCen veldig stille, det må være ganske stille i rommet for at du skal kunne høre den gå.

Endret av Cleaf
Lenke til kommentar
Så grei ut den.

 

http://www.multicom.no/SystemConfigurator....5;c:100561;fl:0

 

Syntes den ser ganske god ut, men usikker på om jeg skal ta T9400-cpuen.

Forøvrig vil jeg ikke ha vista, så maskiner uten OS går greit.

Kanon den dere der. har samme selv, og er storfornøyd så langt. eneste er at den er "klargjort for vista"(?) eller noe sånt. skulle legge xp inn på min, men fant ut at det ble for mye stress for min del.

P8600 gjør jobben sin den

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...