Konkulf Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 (endret) Vel, har spilt en rekke mmorpg gjennom tidene, har så mange KJØPTE mmorpg spill at jeg ikke gidder å bruke penger på det mer, så jeg har tenkt at kanskje jeg kunne ha prøvd meg på et eller flere gratis mmorpg'er, så kom med anbefalinger! Det jeg ser etter er: Spill med DX9 eller DX10 motor, ikke mindre enn det. God gameplay. At det går ann til å spille det for en stund, ikke slutte etter 1 uke. At det er mange som spiller det. EDIT: Vil også ha PvP elementer i det, ikke 1 vs 1 PvP men flere mot flere. har spilt: Silkroad cabal online Flyff anarchy online Guild Wars World of warcraft Age of conan (kan være jeg begynner med dette spillet igjen ) Knight online (eller hva det nå enn heter) Rising Force Online (RF Online) Og mange flere. Endret 19. februar 2009 av Xerius987
Tommsern92 Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Vet ikke helt men kanskje Savage 2 kan være verdt å prøve ut?
plakatmannen Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Ser du har løst problemet, men spytter inn et spill likevel: Risk Your Life: Reunion (RYL). Spilte det en del for en stund siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå