The_Saint Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Hadde ett virus angrep på pc`n min. Kjører Windows Vista Ultimate. Mitt antivirus tok seg greit av dette. (ESET NOD32) Men hver gang jeg nå starter pc`n får jeg følgende feil melding: Feil ved innlasting av: C:/Windows/system32/urqOFUoN.dll Mener å huske at edt finnes en rask og enkel måte å fjerne denne feilmeldingen på for godt. Men husker ikke hvordan Noen som vet?
Uffda Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Velg start, og kjør (evt windows tast+r) skriv msconfig og trykk ok. Velg fanen 'oppstart' og finn strengen der og deaktiver den.
The_Saint Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Skrevet 20. februar 2009 Velg start, og kjør (evt windows tast+r) skriv msconfig og trykk ok. Velg fanen 'oppstart' og finn strengen der og deaktiver den. Takk så mye!!! (Windows tast+r var det jeg var ute etter) Sleit litt med å finne riktig streng. De hadde skjult den under ett "MSnavn" Men Microsoft pleier ikke å ha ukjent utgiver akkurat. Så nå er problemet løst. Har notert dette ned for å huske til neste gang. Pleier heldigvis ikke å være så ofte jeg trenger å bruke msconfig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå