Gå til innhold

Crysis diskusjonstråd for oss interesserte.


Anbefalte innlegg

Jeg har sett etter en slik tråd men finner ingen så jeg lager en. Her kan man diskutere strategier og hvor bra pc man trenger for å kjøre extra high. Denne tråden handler generelt om tema Crysis og hva du synes om dem.

Jeg har hatt to laptopper og ingen av dem kan kjøre Crysis så finnes det laptopper sopm kan det? Jeg har bra nok skjermkort men problemet er prossessoren. Den svikter. Intel Centrino 2 inside duger ikke. Må ha noe kraftigere og dette er pc er til 10 til 15000 tusen kroner. Ting er visst dyrere med laptop. for en latop til 10 tusen kroner og en stasjoner til 10 tusen så blir jo stasjonere bedre da.

 

For å gå litt videre i tråden. Crysis er vel det spillet med best grafikk hittl eller hva?

Spesielt fjesene ser veldig ekte ut. Cryengine2 bruker de til Crysis 1 og Warhead men kommer de noen gang til å lage CryEngine 3? Forresten kan noen pc er i det hele tatt kjøre Crysis Extra High og at det blir bra? Tingen er jo at det er veldig detaljert med gode farger og bevegelse. Alt er avansert. Effektene som for eksempel jeg får trøbbel med å kjøre medium når snøen kommer med aliensene. de snø effektene krever mye minne både på grafikk kort og pc og selve grafikkorten må vøre bra også. En prossessor som kan drive disse effektene. Det har jo kommet mye nye prosessorer og grafikk kort i det siste så det skulle ikke være umulig p kjøre på extra high og bli bra kvalitet? Tinge ner at folk sier aha jeg kan kjøre Crysis på extra high uten at det lagger men det handler ikke om å kjøre extra high det handler om å kjøre extra high med max performance som det heter. Da er det bedre å kjøre medium faktisk bli r det bedre da. Jeg har spillt de spillene mange ganger og begynner å like de koreanerne. Hvis du følger litt med på dem så blir det nesten komisk hehe. Aliensen er veldig bra desigent og ideen om blå aliens er ny og ikke en infestation på den måten men med frost i steden. Når det gjelder våpen så liker jeg best Scar av alle ting og det våpenet som du bruker for a ta siste boss i Warhead.

Jeg har noen spørsmål til dere her på forumet.

1. Hvilke våpen liker dere best?

2. Hvilken er best av 1 eller 2 spillet synes dere?

3. Hva kunne vært gjort bedre?

4. Hvem tror du blir hoved person i neste spill?

5. Tror du de lager Cry Engine 3?

6. Hva slags våpen vil komme senere?

7. Hva vil skje videre?

 

 

Fra en karakter fra 1 til 10 hvor bra synes dere spillet er? Jeg sier 8.

 

Diskuter hvordan Crysis ble laget.

1. Hva slags programmering?

2. Hilket animasjon programm?

3. Hvor lang tid?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...