koots Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Vennene mine forlot meg og nå er jeg alene i et spill som ikke er så spesielt moro å spille alene. Så jeg har bestemt meg for å starte på nytt, om jeg kan får noen med meg. Så spørsmålet er som følger, får de som ikke har forstått det enda: Er det noen som har lyst til å rerolle med meg? Eneste kravene jeg stille er at det må være horde og på en PvP eller PvE server. Spiller ikke grusomt mye, kan vel ligge på omtrent to, muligens tre timer om dagen. Noen som er interessert?
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Kan jo anbefale at dere levler opp med RAF.
LrsMrtn Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Vennene mine forlot meg og nå er jeg alene i et spill som ikke er så spesielt moro å spille alene. Så jeg har bestemt meg for å starte på nytt, om jeg kan får noen med meg. Så spørsmålet er som følger, får de som ikke har forstått det enda: Er det noen som har lyst til å rerolle med meg? Eneste kravene jeg stille er at det må være horde og på en PvP eller PvE server. Spiller ikke grusomt mye, kan vel ligge på omtrent to, muligens tre timer om dagen. Noen som er interessert? Jeg kan vel egentlig være med jeg, men må gå Heroic UK en gang om dagen De dumme legsa vil jo ikke droppe >< Hvilken server skal det være på da?
koots Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Skrevet 18. februar 2009 Kan jo anbefale at dere levler opp med RAF. smile.gif Problemet med det er at en av personene må skaffe seg ny account, ikke alle som gidder/har råd til det. Jeg kan vel egentlig være med jeg, men må gå Heroic UK en gang om dagen De dumme legsa vil jo ikke droppe >< Hvilken server skal det være på da? Heroic UK en gang om dagen skal nok gå bra. Vet du om en bra server så kan du bestemme. Om flere vil være med er det bare å skrike ut
LrsMrtn Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 (endret) Kan jo anbefale at dere levler opp med RAF. smile.gif Problemet med det er at en av personene må skaffe seg ny account, ikke alle som gidder/har råd til det. Jeg kan vel egentlig være med jeg, men må gå Heroic UK en gang om dagen De dumme legsa vil jo ikke droppe >< Hvilken server skal det være på da? Heroic UK en gang om dagen skal nok gå bra. Vet du om en bra server så kan du bestemme. Om flere vil være med er det bare å skrike ut Samma for meg egentlig Horde er alltid morsomt uansett ^^ Når vil du beggyne da? jeg er klar nå liksom xD Jeg har en lv l6 og en lvl 73 på Haomarush, så da kan jeg godt betale det det koster for en guild å lage den og tabard altså xD bank tab har jeg ikke råd til Endret 18. februar 2009 av LrsMrtn
koots Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Skrevet 18. februar 2009 Samma for meg egentlig Horde er alltid morsomt uansett ^^ Når vil du beggyne da? jeg er klar nå liksom xD Jeg har en lv l6 og en lvl 73 på Haomarush, så da kan jeg godt betale det det koster for en guild å lage den og tabard altså xD bank tab har jeg ikke råd til Om Haomarush er en grei server, hvorfor ikke? Kan vel egentlig starte når som helst. Og til alle andre, om dere har lyst til å være med, skrik ut, skrive det ned og post her.
LrsMrtn Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Samma for meg egentlig Horde er alltid morsomt uansett ^^ Når vil du beggyne da? jeg er klar nå liksom xD Jeg har en lv l6 og en lvl 73 på Haomarush, så da kan jeg godt betale det det koster for en guild å lage den og tabard altså xD bank tab har jeg ikke råd til Om Haomarush er en grei server, hvorfor ikke? Kan vel egentlig starte når som helst. Og til alle andre, om dere har lyst til å være med, skrik ut, skrive det ned og post her. msn-en min er [email protected] og skype-en min er lars.martin.eriksen21, så si ifra hva du lager og når
-Léon- Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Jeg er med tror eg. Har helst lyst å lvl på en PvE server men er ikke så veldig viktig.
LrsMrtn Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 (endret) Vi har ihvertfall lagd på Haomarush, en PvP server, han er en Blood Elf mage som heter Alxaro og jeg er en Tauren Warrior som heter Supertrex. Add oss til friends Endret 19. februar 2009 av LrsMrtn
-Léon- Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Ai Ai, tror kanskje jeg har en character der også. Skal gjøre det når jeg kommer hjem. Kanskje jeg skal prøve å lvl en priest ^^
LrsMrtn Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Ai Ai, tror kanskje jeg har en character der også. Skal gjøre det når jeg kommer hjem. Kanskje jeg skal prøve å lvl en priest ^^ healer er fint for jeg dør hele tiden.. xD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå