Gå til innhold

Kjøpt og testet DoW 2! :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var innom en liten tur på elkjøp i fagre kristiansand, og hva er jeg oppe på en tralle? Jo bilde av space marine, jeg tenkte: ojj, de har visst begynt å selge 1'eren rett før 2'eren kommer, jaha, artig.

Men mine tanker var ikke riktige, jeg plukket opp coveret, den var litt tyngre enn vanlig, og på coveret sto det:

DAWN OF WAR 2

det første jeg tenkte var å spørre en elkjøp arbeider om : selger dere denne, eller er det bare utstillinge eller hva?

Det viste seg at spillet kunne kjøpes for 450kr og også i steel cover, 2 min senere er utenfor elkjøp med stort smil med tunge tanker (jeg er ennå ikke ferdig med særemne, ;S)

Ringte mine venner, gjorde dem misunnlige :)

har testet det nå i en time og er nødt å si at jeg har storfornøyd :p

takk for alle som har fritids til å lese min historie og kommenter det gjerne! :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da lurer jeg ganske enkelt på hvordan du får spillt det? Da det må registreres via Steam som ikke lar deg registrere produktet før sent i morgen?

Skrevet
da lurer jeg ganske enkelt på hvordan du får spillt det? Da det må registreres via Steam som ikke lar deg registrere produktet før sent i morgen?

Er ganske sikker på at Steam bare er et alternativ.

Skrevet

Er ganske sikker på at Steam bare er et alternativ.

stemmer det ;)

Var skråsikker på at dette spillet ikke kom ut i før i morra eller på fredag, men mannen på elkjøp sa at det var ikke no problem å kjøpe den :p

Skrevet

hm... rart må aktivere det før jeg idethele tatt får installert det :S og dette da på steam... instalasjonen dirigerer meg til steam... kommer ikke rundt den activationen selv med en offline bruker på steam...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...