Gå til innhold

Patos b400 - Anbefalt forsterker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Nettopp kjøpt meg "nye" høytalere. Patos B400. Lurer på om det er noen anbefalte forsterkere/recievere til disse. Har sett litt på Sony STR-DG520 (finner den på netonnet) men vet ikke om den er for svak?

Takker for svar.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil altid få bedre lyd ved å kjøpe en stereoforsterker i den prisklassen. Hvorfor ikke investere litt mer penger ?

Hva driver du Patosene med nå?

Skrevet

Har ingen forsterker til de for øyeblikket. Hadde ikke tenkt å bruke så aaltfor mye, men etpar 2-3 tusen må jeg vel ut med.. Men skal jeg gå for stereoforsterker eller reciever?

Skrevet

Skal nok litt til å skade høyttalerne, du skrur ned volumet når det begynner å skurre, men forsterkeren i det surroundanlegget der er for svak til å yte høyttalerne rettferdighet. Denne forsterkeren driver høyttalerne mye bedre.

Skrevet

Har du bare noen lapper å rutte med, ville jeg definitivt funnet meg en brukt forsterker. Mange fine perler som går for slikk og ingenting grunnet oppgraderingssyken :p Fikk selv tak i en Rotel rb-976 (6x60W) til 1200kr på avforums bruktmarked.

Skrevet

kommer du til å bygge ut til surround i nærmeste framtid ?

Hvis du har planer om hjemmekino en gang i framtiden ville jeg heller kjøpe en billig stereoforsterker nå, og spare opp til en skikkelig suroundforsterker senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...