Gå til innhold

Bygging av ATX kabinett - Kommentartråd!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på det samme jeg og.. :p

Jeg tengte å ha en slags luke som henger over DVD-spilleren(e). Luka er såpass lett at DVD-spilleren(e) enkelt kan dytte den opp selv.. (kan laste opp et bilde etter at jeg har vært ute med bikkja) :devil:

Skrevet

Jeg tenke å muligens sette på en kabel med kanpp på dvd-brenneren slik at jeg kan sette på en på en plate på skuffen slik at den blir helt skjult.

Skrevet

Det er sikkter likebra det, men litt problematisk hvis man må bytte DVD-brenner :dontgetit: Men helt enig med deg at det vil bli enda finere å gjøre som du sa.. :)

Skrevet (endret)

Har lyst til å ha noen mønster i lakken på utsiden.

Noen som har forslag til noe stilig og stilrent? :)

Endret av Mr.Anki
Skrevet

ahh. moro. alltid gøy med folk som går folk å lage litt selv :) Kabinettet hadde en bra finish etter de tegningene du la ut. så blir nok bra :)

Men åssen program har tegnet de bildene i?

Skrevet

Dette var ett spennende prosjekt! :thumbup:

Men har du noen gang vurdert å bygge i acryl? Ser jo at du har finger ferdighetene. Og det er nesten som å jobbe med tre. Du kan borre, frese, gjenge og ikke minst bøye acryl. (Ved hjelp av varmlufts pistol) Kanskje det hadde vert en ide for rom deleren?

Digget foresten den ide`n som Wikipedersen hadde med å bygge pc i flaske! :dribble: Faktisk beste ide`n jeg har hørt på evigheter... Hvorfor ikke når de kan bygge seilbåter i flasker. (Drevet med pc siden 80 tallet.) Nei, jeg er ikke så gammel :whistle: I hvertfall ikke i hue :p Flaske pc vurderes nå... :love:

:innocent:

Skrevet

hehe... sitter å ser på arbeidsloggen fra "playbox" nå.. :)

morsomt å se hvordan prosjektene dine har endret seg fra prosjekt til prosjekt :)

btw.. kommer du til å bruke fake bulgin knapper på dette prosjektet, eller kjøper du nye fra performance-pcs.com ? :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...