Gå til innhold

Bygging av ATX kabinett - Kommentartråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, jeg klagde rimelig heftig over det, så tror dem gjorde noe med pakkemetoden. Mitt glass var bare pakket inn i en tynn papp-eske.

 

Leveringstiden varierer litt med størrelsen på pakken, og om trollvesnet får snusen på den eller ikke. Vansligvis fått varer (som er på lager, riktignok) innen 4-6 dager.

Lenke til kommentar
Dårlig med tilgang av slikt gitt.

På jobben til pappa, så har han flere 1x1,5m plater..

 

Vel, det er ikke sikkert alle har en pappa med Lexan-lagre. Lexan er ikke enkelt å få tak i, med mindre du har en glassmester i nærheten. Lexan er også dyrt, langt dyrere enn plexi, og forskjellen forsvarer ikke prisen.

 

Du kan riktignok bøye og bore og banke hemningsløst på en lexanplate, men det er jo ikke noe spesiell fordel til akkurat dette bruket.

Lenke til kommentar
Dårlig med tilgang av slikt gitt.

På jobben til pappa, så har han flere 1x1,5m plater..

 

Vel, det er ikke sikkert alle har en pappa med Lexan-lagre. Lexan er ikke enkelt å få tak i, med mindre du har en glassmester i nærheten. Lexan er også dyrt, langt dyrere enn plexi, og forskjellen forsvarer ikke prisen.

 

Du kan riktignok bøye og bore og banke hemningsløst på en lexanplate, men det er jo ikke noe spesiell fordel til akkurat dette bruket.

 

 

Jeg er ikke klar over prisen på lexan. Grunnen til at de ha så mye lexan der er at de lager mini versoner av sånne reaktorer..

 

Det er jo også en fordel at du kan bore litt i lexan da. For hvis du skal feste eventuelt en vifte eller noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...