Gå til innhold

HTC Magic er offisiell


Anbefalte innlegg

Det virker jo som en artig telefon. Men har den exchange støtte? Og denne er vel egenlskspråklig, så hvordan virker den med norsk og æ ø og å?

Ja, det er en artig telefon. Ja, den har visstnok støtte for exchange. http://www.htc.com/www/product/magic/overview.html

Min Vodafone-utgave funker fint med skandinavisk keyboard. Det er bare å installere Scandinavian Keyboard fra Android Market. Samboeren min har handlet en uten Vodafone-branding her i landet og får ikke denne app'en til å fungere...

 

Jeg vurderer også denne men jeg lurer på hvordan mld vises i inboksen.vises de som samtaler slik som iPhone eller bare som vanlig inbox?

Men hvis det ikke fungerer med app'en fungerer er jeg litt skeptisk til å kjøpe tlf. Men sms kan skrives i landscape modus regner jeg med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det virker jo som en artig telefon. Men har den exchange støtte? Og denne er vel egenlskspråklig, så hvordan virker den med norsk og æ ø og å?

Ja, det er en artig telefon. Ja, den har visstnok støtte for exchange. http://www.htc.com/www/product/magic/overview.html

Min Vodafone-utgave funker fint med skandinavisk keyboard. Det er bare å installere Scandinavian Keyboard fra Android Market. Samboeren min har handlet en uten Vodafone-branding her i landet og får ikke denne app'en til å fungere...

 

Jeg vurderer også denne men jeg lurer på hvordan mld vises i inboksen.vises de som samtaler slik som iPhone eller bare som vanlig inbox?

Men hvis det ikke fungerer med app'en fungerer er jeg litt skeptisk til å kjøpe tlf. Men sms kan skrives i landscape modus regner jeg med?

Fruen sin viste ikke mld som samtale ut av boksen, men hun løste dette med å legge inn en eller anne app. Min hadde samtale-layout ut av boksen...
Lenke til kommentar
Det virker jo som en artig telefon. Men har den exchange støtte? Og denne er vel egenlskspråklig, så hvordan virker den med norsk og æ ø og å?

Ja, det er en artig telefon. Ja, den har visstnok støtte for exchange. http://www.htc.com/www/product/magic/overview.html

Min Vodafone-utgave funker fint med skandinavisk keyboard. Det er bare å installere Scandinavian Keyboard fra Android Market. Samboeren min har handlet en uten Vodafone-branding her i landet og får ikke denne app'en til å fungere...

 

Jeg vurderer også denne men jeg lurer på hvordan mld vises i inboksen.vises de som samtaler slik som iPhone eller bare som vanlig inbox?

Men hvis det ikke fungerer med app'en fungerer er jeg litt skeptisk til å kjøpe tlf. Men sms kan skrives i landscape modus regner jeg med?

Fruen sin viste ikke mld som samtale ut av boksen, men hun løste dette med å legge inn en eller anne app. Min hadde samtale-layout ut av boksen...

 

Kunne du lagt ut navnet på app'en (evt. link) sånn i tilfelle? :) og hvis hun får til æøå på tastaturet hvilken app dere har brukt da? På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
ta kontakt med fyren som lager programmet. Eller chess.

 

Jeg har en g1 med simkort fra chess. Jeg har riktignok rootet og flashet telefonen min, men jeg ser ikke hvorfor programmet ikke skal gå an å bruke.

Ja, jeg veit ikke. Det ser ut som den kjører et annet software-tastatur enn det min gjør...

 

Hvordan er det med service på denne telefonen?

 

Er vel antagelig ikke like greit som på en nokia sak siden denne er importert.

Om du handler den i fra en norsk butikk så får du vel samme service på denne som på andre telefonmerker?

Lenke til kommentar

Jeg vurderer å kjøpe denne telefonen, og håper noen som har den kan svare på noen små spørsmål.

 

Hvordan oppleves batteritiden i forhold til f.eks. iPhone 3G eller HTC Touch HD (de to modellene jeg allerede har), for dem som har et sammenligningsgrunnlag? Fungerer Opera Mini stabilt og bra med touchinterfacet? Kan jeg synkronisere kontaktene mine med Outlook i stedet for via Google/Gmail? Og til slutt, hvordan fungerer avspilling av video etter enkoding til format(er) telefonen støtter, finnes det kanskje noen programmer i Android Market som fungerer bedre til video enn det pre-installerte?

 

Om du så bare kan svare på ett av disse spørsmålene er jeg takknemlig. :)

Lenke til kommentar

Batteritiden er langt bedre enn det jeg fikk med Touch HD, kanskje litt bedre enn iPhone 3G også, uten å påstå noe bastant (er en god stund siden jeg hadde denne). Opera Mini funker fint, men jeg må bruke kula litt for å manøvrere så presist som mulig hvis ting er smått. Ang. Outlook så vet jeg ikke, siden jeg ikke bruker det. Har heller ikke testet video, men vet at det ligger flere spiller på Market.

Endret av kraftpapir
Lenke til kommentar

Det hørtes jo veldig bra ut, da kjøper jeg et eksemplar hos Elprice Knarvik i dag, om jeg rekker det før klokken 18. :)

 

Edit; Et lite spørsmål til dere Magic-eiere, er skjermen av glass eller plast? Og virker den ripebestandig alá iPhone sin skjerm?

Endret av Hedonism
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...