Gå til innhold

Hvilke nettbutikker bygger pcen for deg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
www.komplett.no

www.netshop.no

www.datakjeden.no

 

Ok, så hvis jeg finner alle komponentene jeg vil ha hos komplett, så fikser de det for meg får en liten pris?

Vet ikke om de gjør det hvis du bare plukker i hytt og gevær, men de gjør det hvis du bruker PC-byggerne deres

 

http://www.komplett.no/k/cc.aspx?bn=10306

 

Start med basis-systemet du er mest interessert i og trykk på "Konfigurer selv"

Lenke til kommentar

joda ville sikkert vært noen litt ræva forslag til bygging.

men maskinen jeg sendte de forespørsel om var en ganske "basic gamerpc" til 13k siden jeg gikk utfra de bygget for en 500-700kr siden det ble like dyrt for brodern og bestille delene til min adresse så reise fra sogn til bergen for hente den ferdig, men det var ikke de mye villige til.

 

er jo ikke mange minuttene for en tekniker og skru sammen delene når det ikke er snakk om starte på installere windows etc, skulle tro det var typisk dødtid arbeid

Lenke til kommentar

For litt over et år siden lurte jeg på det samme. ( slutten av november 2007)

 

Sendte mail til netshop på lørdag, fikk svar etter 10 minutter om at det gikk greit. ( litt flaks at noen tilfeldigvis var på jobb den dagen) Måtte legge til montering og eske. (370kr +100 kr)

 

Bestilte lørdags ettermiddag.

Kontaktet dem mandag ettermiddag om endring av komponent.

Pcen ble sendt ferdigbygget med vista installert Onsdag.

 

Jeg endte opp med en pc med bedre specs enn tilsvarende på pcbygger modellene deres, og 1600 kroner spart, og da la jeg likegodt en pixma mp610 i pakken til litt over tusenlappen.

 

Sluttsum med printer : ca 500 kroner billigere enn

de ferdig oppsatte selvbyggerne.

 

Pcen var og er fortsatt konge i bruk. Kjempefornøyd. Ble min favoritt nettbutikk den dagen.

 

 

Her skrev jeg om bestillinga og hvordan det gikk lenger nede i tråden. Fikk til og med svar fra en netshop ansatt, litt morsom oppfølging. :thumbup:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=872217&hl=

Endret av JULINGiKAKE
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...