Gå til innhold

Mens vi venter på Pentax DA*55/1.4


Anbefalte innlegg

Pentax sitt portrett objektiv DA*55/1.4 er straks ute, og eg har samla litt tråder frå andre forum om dette objektivet. Dette blir det dyraste 1.4 objektiva i 50 mm området, og vil dette nye objektivet forsvare prisen ? Nyleg har Nikon lansert sin nye 50/1.4 med gode kritikker og det er ikkje lenge sidan Sigma lanserte sin 50/1.4 også med gode kritikker, om Pentax sin DA*55/1.4 objektiv vil levere i henhold til forventingar, vil tida vise. Men med ein prislapp på omlag 7000,-, er iallefall forventingane store.

Konstruksjonsmessig skiller det seg ut frå både den gamle FA50/1.4, Nikon 50/1.4 og Sigma sin 50/1.4. og der er også nokre likhetstrekk til gamle FA*85/1.4 og Leica Summilux M-50/1.4A. I tillegg er der en ny type coating, som aukar lysgjennomgangen?

 

FA*85/1.4 er en av mine favoritter, så ein skal ikkje sjå vekk i frå at dette også med tid og stunder også havner i samlinga mi :blush:

 

NB!Første og siste linken er litt treg, så en må vente litt med å få opp all grafikken.

 

Konstruksjon/oppbygging: http://forum.digitalfotonetz.de/viewtopic.php?t=59591

Bilder 1: http://dc.watch.impress.co.jp/cda/lens_rev...2/16/10203.html

Bilder 2: http://forum.xitek.com/showthread.php?threadid=600261 + konstruksjonmessige samanlikningar. (Veldig treg side)

Endret av Kaffilars
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men med ein prislapp på omlag 7000,-, er iallefall forventingane store.

Ajaj, 7000, da. I sommer kunne man få FA50 f/1.4 til NOK 1000 i USA. Kanskje man må gi noe mer nå, men likevel, her snakker vi om en betydelig prisøkning.

 

Jeg forstår jo at DA55 blir et objektiv i høyere klasse, men spørsmåler er hvor mange som er villige til å gi så mye mer for det.

Lenke til kommentar
Men med ein prislapp på omlag 7000,-, er iallefall forventingane store.

Ajaj, 7000, da. I sommer kunne man få FA50 f/1.4 til NOK 1000 i USA. Kanskje man må gi noe mer nå, men likevel, her snakker vi om en betydelig prisøkning.

 

Jeg forstår jo at DA55 blir et objektiv i høyere klasse, men spørsmåler er hvor mange som er villige til å gi så mye mer for det.

Til å begynne med var prisen fra fovi 4500 på DA* 55mm f1.4. Så jeg håper at den snart begynner å gå nedover igjen.

Lenke til kommentar

Det er svært delte meiningar om den nye DA*55, her er eit utdrag får pentaxforums.com. Han JJJPhoto meiner at DA* 300 & DA* 55 er dei værste fastobjektiva Pentax har lansert på mange år, men han får svar frå Rainer så det held...

 

Originally Posted by JJJPhoto View Post

 

However, last year's 300mm and this year's 55mm are the two worst Pentax primes I've used in many years.

 

Svar frå Rainer:

 

Thats the point were you can stop reading flame articles...

 

Lets see the facts from other I know:

 

"The DA* 55 is sharper than a FA*85 1.4. It has the better bokeh and its colours are warmer..."

"The DA*55 is as quick in AF as a lense in the middle of DA*16-50 and DA*50-135..."

 

When a man had come two years ago and had said:

"Hey, I give you a brandnew Pentax prime.

 

Its sharper than the FA50 1.4 and the FA*85 1.4 from corner to corner.

Its contrast is mutch better.

The colours are warmer.

The bokeh up from 1.6 is mutch better.

Its build weatherproofed.

Its quicker in AF than the DA*16-50.

It has IQ like a 85mm 1.2L lens from canon with a price tag of 1.300 Euro. Its quicker in AF than the famouse canon L lens more than triple the price!! (but thats not a problem for the well known canon. The lens is for portrait and so nobody in Canon country cares for ****ing AF quickness.)

 

It will cost you only 400 Euro."

 

Had you said:"No thanks I will try a Sigma"!!

 

Thats Pentax people live!

 

Rainer

Endret av bjordal
Lenke til kommentar

Her er forøvrig ein test der både FA*85/1.4 og FA43/1.9 er testa. http://www.pictchallenge-archives.net/TEST...axK20D_bxu.html

 

At DA*55/1.4 er skarpare på største blender enn FA*85/1.4 er berre bra, for mi erfaring med FA*85 er at den er brukandes frå 2.2, og strålande frå 2.8.

Når det gjeld samanlikninsbilda mellom FA43 og DA*55 på blender 2.8, så er nok DA*55 eit hakk kvassare, og mine erfaringar med FA43/1.9 tilseier då at DA*55 må vere utrolig skarp ved denne blender.

Må seie eg ser fram til meir seriøse tester, og brukarrapportar.

Endret av Kaffilars
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...