Litraphy Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Hei folkens! Har et lite problem jeg ikke blir helt klok på. Det begynte i går, og jeg kan egentlig ikke huske at jeg har gjort noen endringer i windows på noen måte. Vel, til problemet. Når jeg f.eks kjører WoW eller Call of Duty 4 så hender det at jeg vil alt+tab til skrivebordet for å sjekke noe, evt bytte musikk osv. Før så har dette ikke vært noe problem. Men nå så skjer det som følger; jeg alt+tabber til skrivebordet. Gjør det jeg skal. Velger å klikke meg inn på spillet igjen. Men da får jeg bare opp en svart skjerm i ca 1-2 sekunder, før den faller ut til skrivebordet igjen.. Noen som kan se seg klok på dette lille problemet?
TheCatIsALie Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 På meg funker det noen ganger å ALT-TAB også tilbake til spillet. Med å klikke i oppgavelinjen enten klikker det ofte, eller jeg ender opp med 1/4 av skjermen svart og det klikker.
Khogn Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Visse spill blånekter å fungere fint med alt-tab, særlig under Vista. Som f.e. Mirror's Edge.
Litraphy Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Skrevet 23. februar 2009 Viste seg at problemet var Skype... Av alle ting. Dette er tatt fra et annet forum; Hello Alexander, Thank you for contacting Skype Support. We are truly sorry to hear that you are having problems with fullscreen applications. Our development team is aware of this issue and working hard on fixing it.. Currently you may try following solution. 1. Open Skype main window. 2. Choose "Tools" > "Options" > "General settings" 3. Under "Visual style of the window" please choose "Classic Windows". We truly apologise and hopefully problem is solved in our next hotfix. At the moment we are not able to provide you with the exact date. Should you need more assistance, feel free to contact us again. Best regards, Andre - Skype Support --- Dette løste problemet for både meg og en annen kar jeg spiller WoW med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå