Gå til innhold

Trenger råd ang tørr hud under fotsålene


Anbefalte innlegg

Med fare for å bli stemplet som femi mann spør jeg nå om råd. Jeg har et ekstremt tykt lag med hard, død hud under fotsålene og spesielt under hælen. Det har begynt å sprekke og gjøre vondt så nå må det til pers. Det må vekk! Men som den macho mann jeg er har jeg overhodet ingen peiling på hvordan... Vinkelsliper virket som litt overkill liksom :)

 

Er det noen som har noen gode råd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Besøk fotpleier! Er verdt det og koster noen hundrelapper, ca. 500 kr. Utrolig avslappende og god følelse etterpå. De kan også gi deg gode råd for å unngå dette i framtia.

 

og btw, dropp femi mann tullet, for det er helt urelevant/feil.

Endret av deu
Lenke til kommentar
Besøk fotpleier! Er verdt det og koster noen hundrelapper, ca. 500 kr. Utrolig avslappende og god følelse etterpå. De kan også gi deg gode råd for å unngå dette i framtia.

 

og btw, dropp femi mann tullet, for det er helt urelevant/feil.

Hehe, der jeg kommer fra ville jeg nok fått det stempelet ;) Så helt urelevant er det nok ikke...hehe. Men takk for gode råd, spørs om ikke det får bli en tur til fotpleier på neste lønning. Selv om jeg helst ville brukt den 500 lappen på noe til data'n... :-\

Lenke til kommentar
Hehe, der jeg kommer fra ville jeg nok fått det stempelet ;) Så helt urelevant er det nok ikke...hehe. Men takk for gode råd, spørs om ikke det får bli en tur til fotpleier på neste lønning. Selv om jeg helst ville brukt den 500 lappen på noe til data'n... :-\
So? Så du vil heller ha vondt/ubehag enn at noen ser på deg som femi mann?! :roll: Ingen trenger å vite at du har dratt til fotpleier heller, om du evt. vil det. Få fokuset vekk fra samfunnsnormer/hva andre synes om deg, til det _du_ vil/har behov for. Du kommer til å vokse på det.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...