Gå til innhold

Har voldsomme problemer med pc'en!


Ullsokk

Anbefalte innlegg

I det siste har pc'en min begynt og få bluescreen ofte. Til å begynne med trodde jeg det var XP men det var det ikke.. Sitter på helt rein XP nå, og er egentlig ganske heldig hvis jeg får skrivd ferdig dette..

 

Har teste rammen min! Det er ikke den som forårsaker bluescreenene.. Det var det vi ( meg og Fake ) trodde først. Etter og ha prata litt med lederen i OCshoot, så sa han vi skulle teste alle PCI kort og rammen, men han sa det sannsyneligvis var rammen eller CPU'en.

Det var heller ingen av PCI korta.. Nå er det faktisk en stund siden jeg har fått bluescreen, men jeg får det sikkert snart!

 

Nå som jeg har testa rammen ville jeg gjerne fått testa CPU'en.. Noen som vet om noen tester for dette? Eller som har hatt lignende problemer?

 

MVH,

Håvard

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser i signaturen din at du har overklokket en P4 1,6 til 2,24 ? stemmer det? da er det vell ikke noe å lure på hovrfor maskinen låser seg. Jo da jeg vet at det er mange som klarer å overklokke så mye uten problemer, og at din maskin har funket slik lenge men det er vel verd et forsøk å klokke den ned til det den skal være på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...