Gå til innhold

SE W880i - Blank\svart skjerm med striper


IpOoOnU

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har en SE W880i og når jeg starter telefonen får jeg opp en blank\svart skjerm opp med bare noen "lyse" vertikale striper. Leste litt rundt på nettet der noen påstår fukt problemer. Jeg har ikke vært i kontakt med vannt og sjekket batteriet og klistremerket som påviser fukt er hvitt.

 

Da jeg har kjøpt telefonen brukt har jeg greid å miste kvitteringen og har ingen peiling på hvor telefonen er kjøpt og om den vil bli tatt imot av verkstedet uten kjøpsbevis.

 

Har noen da opplevd dette eller lignende og som kan gi tips om hva jeg kan gjøre, kjøpe ny lcd?

 

Har prøvd å oppdatere telefonen med ny firmware uten hell.

 

Takker på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om disse stripene ikke er sprekker, så er det ikke sikkert det hjelper og bytte display. Som du alt har lest litt rundt kan det være fukt, men det trenger ikke nødvendigvis være det. Uten kvittering spørs det om det er så mye mer og få gjort med den.

 

Nei, det er ikke sprekker. Tviler veldig på at det er fukt og vet at jeg ikke får gjort noe uten kvitteringen slik at garantien ordner det. Vil unødig sende til verksted så høre at garantien ikke dekker det og da betale 400 kr for å få telefonen tilbake. Kan heller bruke de pengene på å kjøpe noen deler for å ordne opp i dette selv, men vet ikke hvilken deler.

Det er vel nok her jeg trenger hjelp.

Endret av IpOoOnU
Lenke til kommentar

Kan jo gamble på at det er displayet som er problemet, og prøve bytte det. ;)

 

Husk at selv om det og bytte display kan være en enkel jobb, så er det veldig lett og ødelegge noe.

 

Trykk på spoileren under for litt info om bytting av display.

 

Nytt display kan bestilles her.

83880.jpg

SonyEricsson W880i LCD-Display

224,00 NOK

 

Kjøp gjerne med en skrutrekker av typen TORX-6 om du ikke har det fra før.

 

Ligger flere videoer på YouTube som kan være til hjelp.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...