Gå til innhold

[b]PS-Data[/b]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

litt fram å tilbake der DrErling

 

prosessoren har aldri fungert så jeg har sendt den først nedover et par ganger og fått den i retur med beskjed om at det ikke var noe galt med den

 

men saken er den at etter at fra jeg fikk den i retur 2. gang å til jeg sendte den i retur 3. gang var ikke prosessoren i bruk (ikke i maskin en gang) også får jeg den i retur (3. gang) med beskjed at det var skade på den og at de ikke erstattet den

 

har kjøpt ny cpu xp2100+ th den også fra ps og maskin funker 100% så det finnes ingen tvil om at det har vært noe galt med den gammle cpu´n (som forøvrig er en xp2000+)hele tiden

 

 

mvh

Aganon :grumpy:

Lenke til kommentar

Ikke for å tvile på deg, men kan det være en liten mulighet for at kanskje hjørnene på cpuen er blitt skadet under montering og at det er dette psdata har sett/påstått?

 

Hadde du skikkelig kjøling m/kjølepasta og hele rukkelet første gangen?

 

Min oppfatning er at PSdata er kundevennlige, så jeg hadde ikke gitt opp med en gang. MEN det lønner seg å være klin ærlig når du forfatter klage/etc...

 

DrErling

Lenke til kommentar

Absolutt ikke noe å klage på angående psdata...jeg har handla MASSE der og er bare kjempefornøyd...en gang fikk jeg et knust kabinett men jeg sendte det i retur og fikk nytt få dager etter. En annen gang fikk jeg et trøbla hovedkort men fikk også da nytt.

Har sikkert handla for 100000 også og kun hatt svært få feil.

Superpluss til petter på salg hos psdata for glimrende service! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...