Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Bluescreen - Page_fault_in_nonpaged_area - Kernel Power


Anbefalte innlegg

Har over lange perioder nå hatt bluescreens, som kommer av og til. Etter litt googling fant jeg ut at jeg kunne kikke inn i event viewer. Der finner jeg straks ut hva som skal være årsaken til alle bluescreensene:

 

http://bildr.no/image/346893.jpeg

 

Grovt tenkt igjennom, passer dette greit til tidspunktene jeg har revet meg i håret etter en bluescreen. Driverne skal være up to date. Skjermkortdriverne har vært endret mange ganger, så den feilen tror jeg neppe det er. Skjermkortet skal i alle fall ha støtte for "modded infs" fra laptopvideo2go.

 

Noen som vet hva "Kernel Power" er for noe, og hvordan jeg fikser det? Googling sendte meg inn på en helsproduktside..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tatt et par nye screenshots nå. Har markert feilmeldingen til "Kernel-power", den som alltid forårsaker bluescreens.

 

Har kjørt Super Anti Spyware nå. Den fant kun en trojan og noen tracking cookies, så malware er ikke problemet.

 

Så, hva skal jeg gjøre? Bruke garantien min hos elkjøp? CPU-en er konstant varmt, samtidig som vifta bråker non-stop. Tror de skal få ordnet opp i dette.

post-174682-1234777220_thumb.png

post-174682-1234777226_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...