MFT Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Hei, Jeg har hatt dette problemet en stund nå og har bestemt meg for og spørr om hjelp her på forumet. Hver gang jeg spiller et spill som krever høy grafikk får jeg svart skjerm etter en stund, uten forvarsel. PCen er fremdeles på men den skrur seg av etter et par sekunder. Jeg klarer og kjøre spill som World of Warcraft på lav grafikk (har i allefall ikke fått crash i det siste) men andre spill som Fallout 3 eller Call of Duty World at War sliter jeg med. Her er innholdet i PCen (PS: Er ikke noe spesielt god på datamaskin, gi bedskjed vist/hva jeg mangler): Windows XP NVIDIA GeForce 8800 GTS 512 Intel® Core2 Quad CPU Q6600 @ 2.40 GHZ Asus P5k3 Deluxe mothercard 2 GB RAM Takk på forhånd, André Lunde
riroil Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Kjøling til skjermkortet muligens. Hva slags PSU kjører du?
MFT Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Skrevet 16. februar 2009 Kjøling til skjermkortet muligens. Hva slags PSU kjører du? Hvordan ser jeg det? Har ikke peiling på sånn.
riroil Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 DU må nok lese på strømforsyningen din. Er dette en ferdigmaskin, eller et selvbygg?
MFT Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Skrevet 16. februar 2009 DU må nok lese på strømforsyningen din.Er dette en ferdigmaskin, eller et selvbygg? Den er selvbygd, men det var ikke jeg som bygde den. Men jeg bestilte delene.
riroil Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Da vet du kanskje hva slags psu du bestilte? Har skjermkortet tilkobling til psu? Klag til han som bygde den.
MFT Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Skrevet 16. februar 2009 850W PSU som fulgte med kabinettet http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=341529 Jeg har hatt datamaskinen en stund nå så det er sikkert ikke vits og klage, men så lenge jeg får vite hva problemet er og hvordan jeg kan løse det så skal jeg klare ordne opp i det.
riroil Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Forsøk å se om skjermkort har nok strøm og kjøling. Oppdater drivere
MFT Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Skrevet 16. februar 2009 Jeg har prøvd og oppdatere driver, men har null peiling på å finne ut om jeg har nok strøm og kjøling.
MFT Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Skrevet 25. februar 2009 Jeg vet ikke om det er noe vits og legge ut flere poster, men jeg kan ha løst det. Jeg skrudde opp viten til 90% og no ligger alt sånn det skal være. Jeg bruker SpeedFan til og se tempen. Det eneste jeg lurer på hvorfor AUXen viser 125-127C hele tiden. Er det noe virkelig galt? Eller er det bare en lesefeil. Takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå