Gå til innhold

xbox live nat problemer


Markelure

Anbefalte innlegg

har et problem xbox live tilkoblingen min. kommer på innpå live osv lastee ned demoer ol. men når jeg skal spille sammen med noen så funker det ikke. så jeg kjørte netverkstest på xboxen så kom det opp at nat var ikke åpnet skikkelig ellerno. jeg bruker den bærbare pcen min som nettverks tilkobling igjennom nettverksbro. har prøvd å skru av brannmuren på pcen men det så ikke ut til å fungere.

 

noen som vet hvordan jeg får åpnet nat når jeg kjører nettverksbro?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min erfaring er at xbox live bare funker skikkelig når du kobler xboxen rett i en router. Kjøp deg en lang nettverkskabel og legg den gjennom huset, eller kjøp den trådløse nettverksadapteren. :thumbup:

nettverkskabel er ikke aktuellt pga xboxen står nede i kjelleren så trenger 50m kabel å foreldrene min liker ikke å gå å snuffle i en kabel.

 

får bare spare til den trådløse nettverksadaperten istedet. er litt fattig for tiden.

 

noen som vet hvor den er billigst? tror jeg kommer til å prøve å få tak i en brukt er en del billigere håper jeg.

Lenke til kommentar

du har prøvd å slå av f.eks norton eller andre tragiske pc skannere.

(internet security programmer)

 

Windows Xp kan jo være et bedre alternativ hvis du har vista idag?

 

du har sjekket at du fikk ingen nat problemer når du var koblet til direkte i ruteren med kabel.

 

 

du kan jo også henge ledninga utvendig, stifte den fast på veggen?

Endret av audi_a8
Lenke til kommentar

Connectionen min failer på XBox live hele tida nå, har ikke mulighet for å koble til live. Prøver og logge meg inn på ruteren min D-link dir 635 ved å bruke 192.168.0.1.

Men får ikke komme inn på ruteren. Noen som vet hvorfor ikke den ip'en funker?. den funka før.

Lenke til kommentar

jeg har også vurdert å legge opp kabel. har allerede lyse tv boks som går igjennom nettverkskabler. faren min sier at vis vi skal få en eletrikker til å legge en nettverkskabel ned samme "røret" så kommer det sikkert til å koste ca 1000kr. derfor kommer jeg nokk til å kjøpe wireless adapter til den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...