knegg Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Hei Eg har Windows Xp professional x64 bit, og her fungera ikkje steam som det skal. Har nettop reinstallert maskina på nytt og installert oppdateringa for OS'et og anti virus programm ++ Spelte TF2 og ALT+TAB det ned, spele klikka og eg slo av pc'n manuelt med å holde inne start knappen i 5 sekund. No starta ikkje steam i det heile tatt, når eg velge "restart computer" kjeme ruta opp at steam avsluttes. Og tilslutt at programmet ikkje svarer. steam ikonet kjeme ikkje opp nedre høgre hjørne. Alle steam spel starta ikkje.
knegg Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Skrevet 24. mars 2009 (endret) Hei knegg xP Det so fungera er å deaktivere stem til å starte opp med windows med å bruke msconfig i "kjør" so starte eg opp steam som normalt, etter ca 2 veke må samme prosesseon takast opp med re-installasjon Endret 24. mars 2009 av knegg
Haraldson Skrevet 24. mars 2009 Skrevet 24. mars 2009 (endret) Fungerer helt normalt hos meg, i XP Pro x64. Så veit du at det går an, i alle fall. Endret 24. mars 2009 av Haraldson
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå