Gå til innhold

net send


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
for de som bruker mirc:  /timerkill -m 96 1 /run net send xxx.xxx.xxx.xxx skriv inn berkjed her  

 

 

bare velge hvor mange du vil sende , fint når Cs folka begynner skrike på lan.

 

Hva mener du med det? (hørtes stilig ut. er det slik at man kan sende online net messege eller?)

Lenke til kommentar
En jeg kjenner hadde skaffet seg en laptop ikke helt lovlig, og han kobblet seg på nettverket osv. En net send melding som ligner på dette ble sendt til han:

 

....dette er fra politiavdelingen for datakriminalitet.....

....maskinen du arbeider fra er raportert stjålet....

 

Den orginale meldingen vi sendte var mye lengre, og veldig profft skrevet. Fyren hoppet opp av stolen, la laptopen på bordet og rygget to skritt bakover. Så ropte han ut "IKKE TRYKK OK". Han dro ut TP'en i en vill fart, og slo maskinen rett av. Så spurte han oss "guruer" om det er mulig, og vi begynte å snakke om registrerte MAC addresser, og "ikke godt å vite hva Siemens har funnet opp" (altså langt over hodet hans).

Karen ble enormt rastløs, og i desperasjonen slengte han ut "Noen som vil kjøpe den for ... 2000,-". Alle sa "ikke skitt", og så stakk han. Og laptopen lot han ligge igjen under sofaen. Vi så han ikke på flere dager, helt til vi ringte han og sa at det bare var hoax.

 

Enormt morsomt å se fjeset hans i det han brølte "IKKE TRYKK OK".

:lol::lol:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Sendte for noen uker siden en "net send * Hey!"-melding på skolens trådløse nettverk... Ble utestengt fra all bruk av data på skolen i to uker.

 

Synes straffen var i strengeste laget, da, med tanke på andre som har sluppet ustraffet fra en loop.. :smile:

 

hehe, jeg sendte til 'IT-veilederen' på skolen vår jeg... han skjønte ikke noen ting, for en newbie! kom litt sent men...

Lenke til kommentar

den raskeste måten, som ingen har foreslått enda er vell

net stop msg

det går fint an å sende meldinger ut selv om messenger tjenesten er deaktivert, faktisk, hvertfall på min pc, går det 100x raskere å sende når tjenesten er disablet, lagde et lite perl script, som lagde en bat fil med net sender med valgfri melding og mottaker :) ved kjøring sendte pcen flere hundre meldinger per sec når messenger var deaktivert, mot å bruke 2-3 sec per melding når messenger var PÅ

 

Mvh Micromus :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
for de som bruker mirc:  /timerkill -m 96 1 /run net send xxx.xxx.xxx.xxx skriv inn berkjed her  

 

 

bare velge hvor mange du vil sende , fint når Cs folka begynner skrike på lan.

 

Hva mener du med det? (hørtes stilig ut. er det slik at man kan sende online net messege eller?)

Bare past den linja i mirc, bytt ut x`ene med ip`n :-) lover deg de som har nettsend på blir ganske så pist off, jeg pleier sende en 800-900stk til folk som portscanner meg, prøver ut tjojaner på irc etc. artig se de komme på privaten på irc etter på skrive masse stygge ord

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...