Gå til innhold

Kjøp av iphone


Anbefalte innlegg

Ser på finn at iphone koster opp i mot 6000kr

 

Når jeg på netcom.no og velger iphone 16GB med italk small så koster den 2299

 

Så ser jeg på bruddgebyr på det abb og det koster 2700Kr og månedspris 399.

 

Er det sånn at jeg da har en opplåst tlf for 2299+399+2700 som er 5398Kr??

 

Mp være like greit og kjøpe der da?

 

Om noen har andre forslag så kom igjen:=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpe via Netcom og så låse opp er absolutt å anbefale. Gjorde det selv, er kjempe fornøyd. Er vel også den sikreste måten å kjøpe på.

 

Men hvordan er det da med installer osv?dama har en gammel 2G og ho har installer så ho kan instalere ting osv gratis..ei veninde har 3G fra netcom (bruker netcom) og ho har det ikke??

Lenke til kommentar

Du kan alltids låse opp iPhone 3G og få Installer/Cydia på den. Det gjør telefonen en smule mer ustabil, men du kan selvfølgelig laste ned en del greier Apple ikke tillater i App Store. Spørsmålet du må stille deg er: Ønsker jeg en stabil telefon med dugelig batterikapasitet, eller skal jeg låse den opp og leve på lykke og fromme? :)

Lenke til kommentar
Du kan alltids låse opp iPhone 3G og få Installer/Cydia på den. Det gjør telefonen en smule mer ustabil, men du kan selvfølgelig laste ned en del greier Apple ikke tillater i App Store. Spørsmålet du må stille deg er: Ønsker jeg en stabil telefon med dugelig batterikapasitet, eller skal jeg låse den opp og leve på lykke og fromme? :)

rett meg om jeg tar feil..men med låse opp mener du at jeg kan bruke tele2 feks?

 

er det jeg skal...

Lenke til kommentar

da skal dem jo tjene på det:)

 

Like greit og kjøpe ny selv da..

 

De fleste er ikke brukt. De er låst opp og så selger de de videre. Tror det var 4100,- jeg betalte for min 8GB.

 

Aldri hørt om virus eller programmer som ødelegger for telefonen. Det eneste jeg har hørt er programmet Summerboard som jeg selv også har erfart kan skape litt problemer.

har du jailbreaka din?

Lenke til kommentar

Jeg hadde det, men så tok jeg det bort siden alt gikk så mye tregere. Grunnen var nok Winterboard som er litt ustabilt. Klarer meg faktisk fint uten jailbreak, men skal si at jeg savner noen programmer som ikke er i app store.

 

Er jeg i veldig stor krise, tar jeg bare frem Touchen som er jailbreaket. Den har det meste jeg trenger.

 

Vurderer å gi jailbreak en ny sjanse og droppe Winterboard.

Lenke til kommentar
Jeg hadde det, men så tok jeg det bort siden alt gikk så mye tregere. Grunnen var nok Winterboard som er litt ustabilt. Klarer meg faktisk fint uten jailbreak, men skal si at jeg savner noen programmer som ikke er i app store.

 

Er jeg i veldig stor krise, tar jeg bare frem Touchen som er jailbreaket. Den har det meste jeg trenger.

 

Vurderer å gi jailbreak en ny sjanse og droppe Winterboard.

hva er Winterboard?hvilken versjon får du ved og jail`?1.1.4?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...