Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problemer med å holde en skikkelig samtale på msn:S


Anbefalte innlegg

Heisann, jeg er forelsket i ei jente jeg nesten ikke kjenner, hun går på trinnet mitt, men jeg har ikke så mye kontakt med henne. Problemet er at når jeg chatter med henne, blir det bare det samme hver gang, hvordan skal jeg skrive til henne ? Jeg tror hun kan miste interessen om det er noen hvis jeg fortsetter sånn.Fint hvis det hjelper for å få henne interessert. Jeg vil bli kjent med henne, for så å videre kunne møte henne på kino elns. Vet at dette høres dumt ut, men fint hvis noen kan hjelpe:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
snakke sånn: i natt baby skal jeg slukke lyset i oslo i ett minutt for deg;)

 

det dro masse damer for meg, de sloss om meg og jeg kødder ikke:P

 

Hehe, og hvor var dette? På landsmøte for Natur og Ungdom?

 

(Les: spare strøm for hele Oslo) :b

 

 

Og til trådstarter: Når du skal gå bort og snakke med henne, kan du jo tenke ut litt på forhånd hva du kan spørre henne om, og hvilke temaer du skal ta opp. Greit å være litt forberedt så man unngår pinlige pauser =)

Lenke til kommentar

Jeg hadde mange, utrolig lange samtaler med en gutt som jeg likte veldig godt på MSN. Det ble ofte det samme, men jeg likte det at han bare snakket med meg. Hvis hun liker deg, har hun ingenting i mot å snakke med deg på MSN, men også at hun hadde blitt utrolig mye mer interessert hvis du hadde snakket med henne IRL og direkte ;)

 

Jeg ville unngått pinlige pauser, så prøv å tenk litt på hva du skal si først :)

Lykke til! :thumbs:

Endret av EssayOfDestruction
Lenke til kommentar
Jeg hadde mange, utrolig lange samtaler med en gutt som jeg likte veldig godt på MSN. Det ble ofte det samme, men jeg likte det at han bare snakket med meg. Hvis hun liker deg, har hun ingenting i mot å snakke med deg på MSN, men også at hun hadde blitt utrolig mye mer interessert hvis du hadde snakket med henne IRL og direkte ;)

 

Jeg ville unngått pinlige pauser, så prøv å tenk litt på hva du skal si først :)

Lykke til! :thumbs:

 

For meg har det en negativ effekt når noen aldri klarer å finne på noe nytt å snakke om. Selvsagt er det stas å snakke med en du liker, men om dere aldri har noen interessante samtaler, og bare gjentar samme praten ved hver anledning, faller jo interessen også gradvis.

 

Slik er det for meg, i hvert fall.

Lenke til kommentar
Gjest løpet kjørt?

haha dette høres nesten ut som meg ;) har akkurat samme problemet selv akkurat nå . men prøver på det samme og komme vidre til "real life" og ikke msn , men det er ikke lett :ermm:

 

har delevis klart og fikset noe å snakke om på msn , men ikke lett :o

 

eneste jeg gjorde var og spørre henne mye om hva hun drev med , og når det ikke var noe mere , begynte jeg også spørre videre om andre ting, og vidre om hvordan skole dagen var for eksempel :D , bare finne på masse og plutselig har man et emne og snakker kanskje i 30 minuter uten å tenke over det

Lenke til kommentar
Jeg hadde mange, utrolig lange samtaler med en gutt som jeg likte veldig godt på MSN. Det ble ofte det samme, men jeg likte det at han bare snakket med meg. Hvis hun liker deg, har hun ingenting i mot å snakke med deg på MSN, men også at hun hadde blitt utrolig mye mer interessert hvis du hadde snakket med henne IRL og direkte ;)

 

Jeg ville unngått pinlige pauser, så prøv å tenk litt på hva du skal si først :)

Lykke til! :thumbs:

 

For meg har det en negativ effekt når noen aldri klarer å finne på noe nytt å snakke om. Selvsagt er det stas å snakke med en du liker, men om dere aldri har noen interessante samtaler, og bare gjentar samme praten ved hver anledning, faller jo interessen også gradvis.

 

Slik er det for meg, i hvert fall.

Merk: "Det ble ofte det samme"

 

Selvsagt snakket vi jo ikke om akkurat det samme hver gang. Men det begynte på samme måte, og sluttet på samme måte. Det kunne hende at han sa noe utrolig morsomt som ledet oss lengre inn i en fin samtale, men det var alltid noen små, viktige ting som endret seg for hver samtale. Less is more.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...