Paulzor Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 Heisann. Skal kjøpe meg en ny bærbar PC i prisklassen 6000-9000. Helst en 15-tommers skjerm. Jeg er ute etter: - Driver mye med bilderedigering, Photoshop, Illustrator etc. Trenger noe som fungere bra med mange programmer på samtidig. - Film, serier osv. Trenger hvertfall HDMI-utgang. Blue-ray også med mindre noen her har noen formeninger om dette? Hvor mye hjelper det på? - Jeg har en bra HD-ready TV. - Litt spilling. Blir neppe noe mer enn FM09. Men ett godt grafikk-kort er vel nødvendig.
Cleaf Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 Jeg har: denne. JEg er kjempefornøyd, rask, responsiv og stabil. 2 grafikk prosessorer som kan kjøre sammen, og dermed har du jammen kraft nok til å drive grafisk intensive oppgaver du.
Paulzor Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Skrevet 13. februar 2009 Den så perfekt ut. Har allerede bestilt! Takk for hjelpen!
Cleaf Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Det var da raskt;o Men værsågod, håper du blir fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå