Gå til innhold

Er det noen bra FPS i sikte?


Laman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Return to castle wolfenstein kommer på xbox i mai.Har en spillbar demo og den er helt konge.Frameraten og grafikken er mye bedre enn Halo.

 

*kremt* ...greit nok at spillet er bra, men grafikken er IKKE bedre enn Halo. Det mest positive med RTCW er att det er online via Xbox Live! + at grafikken er blitt vesentlig bedre i release-versjonen i forhold til demo'en.

Lenke til kommentar

til CodeXP.

 

Jeg har både Halo og RTCW demo,har spilt begge to mye.

Hvis du har spilt begge og ikke ser den store forskjellen i framerate+grafikk så må du en tur til legen.

Forskjellen er natt og dag,misforstå meg ikke Halo er megabra men frameraten og grafikken er MYE bedre på Rtcw.

Halo er vannvittig tregt i bevegelsene,det irriterer meg kraftig med spillet.

Hvordan spillbarheten i RTCW blir gjenstår å se da,grafikk og framerate er viktig men ikke alt.

Lenke til kommentar
Halflife kommer til Æksbåkks'n også.

-Har jeg hørt.... :-?

 

Hmm.. er ikke konfirmert enda, men kommer garantert... Valve påstår du skal kunne kjøre "bra" (30fps, grei gfx) det på en pIII 700 med et directx 6 basert kort og 64 ram. Med dette i tankene ser jeg ikke bort ifra en glimrende xbox versjon (det blir jo optimalisert for xbox specs, så nydelig grafikk og framerate er nærmest garantert:D )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...