carwash Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Heisann Jeg har fått et hår i skjermen på min HP/Compaq 8510w (laptop). Håret ser ut til å ligge mellom det ytterste laget med beskyttelse og laget med selve pikslene. Har noen andre opplevd dette? Har noen erfaring med å få byttet skjerm på garanti/reklamasjon på grunn av dette?
2ball_ Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 aldri hørt om dette før.. går ut i fra det ike er mulig å få det ut selv..?
carwash Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Skrevet 9. februar 2009 aldri hørt om dette før.. går ut i fra det ike er mulig å få det ut selv..? Må da eventuelt skru av rammen av skjermen og plukke den fra hverandre. Dette har jeg svært lite lyst til å gjøre.
OlaOlablakken Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Vask det bort,er sikkert en kulepenn-strek.. ;-)
carwash Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Skrevet 9. februar 2009 Vask det bort,er sikkert en kulepenn-strek.. ;-) Neida, det er et hår som ligger mellom to lag i skjermen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå