Joffemann Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Heisann er på utkikk etter stuepc og da er følgende viktig for meg: a) Pc må kunne ligge b) Pc må være støysvak c) Pc må kunne spille HD filmer Slik jeg ser av andre tråder på forumet her virker Acer Aspire X3200 med blueray spiller som et godt valg. Noen som har erfaringer med denne i forhold til min abc ovenfor?
Pepperen Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 Jeg er ute etter det samme og har sett på Acer x3200 som ser meget bra ut. Legger til et viktig punkt til: d) Må kunne sende både LYD og Bilde over HDMI Dette er viktig fordi jeg kobler den til en Onkyo forsterker som dessvere ikke kan spille lyd via coax eller optisk dersom bilde går på HDMI. Så kan X3200 gjøre det?
finfyr Skrevet 15. mars 2009 Skrevet 15. mars 2009 Føyer til e) Er det plass til å sette inn tv-kort med mulighet for kort til kabeltv i pcen?
trrunde Skrevet 21. juli 2009 Skrevet 21. juli 2009 Det er plass til å sette inn et kort i denne maskinen, men det må være lowprofile og må ikke være noe særlig bredt for å få plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå